Thursday, January 17, 2008

Mis toimub????

Tereeeeeeeee :)

Kuulge, te kõik ei ole karud ju, mis passiivsus siin valitseb???? Mõni üksik kommenteerib, diskussioone pole.....nii ei saa ju rallit sõita!
HopHop, elu sisse!

Luban, et teen sama. Homsest ajan jalad kõhu alt välja ja hakkan end taas liigutama. Himosele minek. Tegelt olen jube kurb, vaadates väljasolevat ilma ja ilmateadet- vihm, sopp ja pori, ei muud. Torm ka takkaotsa veel. Aga.....suusad said täna laenutatud, mina sinna mäele lähen, saagu mis saab. Sportlane nagu ma olen, kui juba niikaugele sõit, siis suusatada peab saama. Eks näis. Küll ma teile oma sõitudest pajatan, kui tagasi olen. Kui olen. Kui nüüd väga tormiks läheb, siis kes teab mis kõik võib juhtuda....Aga OK.

Täna ma teid rohkem ei tüüta. Hakkan asju pakkima, et homme vara ärgata ja sadamasse kimada!

Olge mõnnad ja hoidke lippu kõrgel :)

No comments: