Wednesday, January 02, 2008

Uuel aastal uue hooga! 2.jaanuar

Tere kallid lugejad.
Esmalt vabandan, et kaua pole sissekandeid teinud. Aga ma usun, et egas teil tegelt ju Jõulude ja Aastavahetuse paiku polekski olnud aega netis istuda ja postitusi lugeda onju?! Ma usun, et just nii oligi :)

Et siis nagu mainitud, hakkan mina otsast peale.
Jõulude ja aastavahetusega lisandus ca 3 kilo. Jube õudne, aga ma ei hakka hädaldama, võtan seda kui reaalsust ning nüüd siis tuleb taas nats rohkem pingutada. Päris palju rohkem kui aus olla.....Vana-aasta õhtul sai endale ühtteist lubatud (1 minut oli aega soovid välja mõelda, kiiruga suutsin paar mõtet kusjuures ka genereerida), mida ma nüüd siis suure innuga hakkan vaikselt täide viima :) Hea, et mul abiline kodus- just hetk tagasi võtsin kapist salati ja tahtsin seda sisse vitsutada, kuid Maarja sai ette ning käskis salati kappi tagasi panna. Nats punnisin vastu, kuid panin selle tagasi :)

Et mis ma siis täna söönud olen:

hommik 12.30 : 2 õuna, tatra-vorstisalat

lõuna 13.00 : rosinaid, sokolaadi, 2 piparkooki, tee meega

lõuna 14.30 : snäkke (porgandit, kurki, juustukuubikuid, kõrsikuid, tipikastet), 2 kl mahla

õhtu 16.00 : vorstivõileib, kohvi, kohupiim kisselliga

Trennitanud pole juba kaua-kaua. Aga eks kunagi sel aastal pean ma trennidega uuesti algust tegema, loodetavasti lähitulevikus saab see toimuma :)


No comments: