Monday, February 04, 2008

34

Ostsin ära. Teksad, vööümbermööduga 34 tolli. Ragnar, tänud, aga ma siiski ei võta neid pükse, mida kunagi pakkusid.

Tuletan veel meelde, et enne programmi algust kandsin pükse 40, kuna 38 oli selgelt kitsas. Siis millalgi detsembris võtsin 38, kuna 40 nägid jube koledad jalas välja, 36 ei julgenud veel, kuigi oleks tagantjärele tarkusena õige tegu olnud. 36 vanad teksad avastas ema kodunt, siis olin väga skeptiline nende jalgapaneku suhtes.
Seekord juba sama viga enam ei teinud, rebisin need jalga ja ostsin 34 ära ... võite tulla mind imetlema :$

Palju õnne mulle!

9 comments:

Anx said...

34 on ikka väga broooo number ju!!!!!

Anx said...

Tubli Mirx, toon sulle homme vastlakuklit w?

Anonymous said...

nu aga tea, et need 32 teksad on ikka ootel :D
kurask, ma lasen oma fantaasial siin lennata igat võimalikku moodi, aga ikka ei kujuta ette, et sa hetkel juba 34 teksadesse ära mahuksid...
aga kui mahud, siis igatahes kõva sõna!

Anonymous said...

Tundub, et selle 6 nädalaga, mil me näinud ei ole, oled Sa täielikult kokku kuivanud. Aga väga kuivanud känd võib lõhki ka lüüa...

@mirx said...

heh, kus on minu vastlakuklid?
öösel suure suuga lubatakse blogis, mina näen neid öösel uneski... päev hakkab vaikselt õhtusse veerema, aga polegi veel nina vahukooreseks saanud?

Ragnar, aga siis ma võtan endale eesmärgiks ikka neisse 32 teksadesse ära mahtuda. Kukekateks võivad need vist jääda, aga sisse ma mahun neisse. Ükskord ... varsti ...

Anx said...

Mirx, kuna sa eile ei vastanud mulle,kas tahad kuklit või ei, siis süüdista aind ennast. Ma tõesti ei ole iromant ja ei oska inimeste soove ette näha. Veel hullem oleks olnd, kui ilmun kukliga sulle ukse taha ja siis sa ei söögi seda...onju? Et siis, ma lähen tavaliselt kindla peale välja, pane kõrva taha :D

Anonymous said...

Einuuh....lihtsalt jäeti mu vend ilma kuklita, ja seda kõike tema võitluskaaslase poolt:D!!!
Uskumatu!!!

Anx said...

Appikkeee, ära nüüd hakka. Üks kukkel ees või taga..... Liu tegime koos juuuu ära :)

Unknown said...

kuule Mirx, millal Sa oma saledat keha Pärnusse näitama tuled?
Ja mis Su kaalu lõppeesmärk on praeguseks, et sünnipäevaks 85 või 80 hoopiski?