Sunday, February 10, 2008

strateegilised mõõdud

nii
tõmbasin aga 34 teksad jalga ja näitasin end teistelegi. Hakkan juba vaikselt endalegi meeldima :P

Lisaks mõõtsin üle pika aja ära oma strateeglised mõõdud.
kaalu umbes 96, reis 62 ja rind-kõht-puus 104-100-100

Meenutame siis, kuidas ma nägin välja vanasti:
2. nädala lõpus: umbes 112-113 kilo vahel olin 67-115-110-108
7. nädala lõpus: 105.8 kilo ja 66-110-107-107

Nii et reielt olen 5 senti pekki maha lasknud (no ja tänu sellele lähevadki mulle väiksemad teksad jalga, vanasti oli põhiprobleemiks, et reis ei mahtund sisse). Mujalt siis kahe reie jagu.

Täna proovisin podipambi ära. Trenni andis Kristjan, kes siis mängib kossu meistriliigas Pärnu eest. Iseenesest oli päris karm, aga pull värk see. Mul üldiselt vajab lihas suht pikka taastumisaega, nii et teadsin juba ette mis juhtuma hakkab, aga et see nõnda läbi võtab, seda ei osanud ette arvata. Ühesõnaga poole peal jalg tudises juba all ja ega biitseps-triitseps parem olnud. Lõpus ei suutnud isegi ilma kangitagi käsi tõsta.

Aga iseenesest on plaan jõutreeningu osa mu treeningplaanis suurendada, nii et podipambi võib kavva küll liigitada. Nii et, neiu A, ole mind varmas kaasa kutsumast Kalev SPAsse või kusiganes Sa podipambis käid.

5 comments:

Merit Hirvoja-Tamm said...

Bodypump oli tõepoolest päris äge - mul ka esmakordne kogemus ja täna enamik lihastest mõnusalt valusad!:) Sellest, et on nats saanud jõusaalis aeg-ajalt tegutseda, oli muidugi palju kasu - esimene kord ei olnudki päris nii karm, kui oleks oodanud! Nii et Mirx, teinekordi bodypump'i, eks! :))

Unknown said...

õige Mirx, nüüd kus pekk läinud, tuleb keha voolima ja tuunima hakata ;) Ja esialgu peaks bodypump hea olema, annab üldfüüsilise hästi kätte.. kuigi mulle meeldib ikkagi jõusaal rohkem ;)

Anx said...

i am back and ready to do some sport :D

Anonymous said...

Nii, aga kaalumise tulemused??

Anx said...

mul ei olnd miskit head- 70,2 kg.juubeeeeee ma ütlen :((((((