Thursday, February 07, 2008

7.veebr 08

Ma ei ole looder. Ma ei ole nõrk. Not anymore :)

Mis siis täna tehtud sai?

Päev oli pikk, hakkas teine 5.30 juba. Tänu sellele varasele ärkamisele jõudsin ilusti ja õigeaegselt oma esimesse inglise keele tundi, mis hakkab kahel päeval nädalas olema hommikul kell 8. Päris lahe või mis? Eks näis, mina kui hommikune totaalne hilineja pean hakkama regulaarselt kuhugile jõudma......

Eile leppisime tüdrukutega kokku, et hakkame 7-võistluseks valmistuma. Eks see millalgi suve hakul aset leiab. Sinnani aega on, aga arvestades seda, et kergejõustikku tegelikult pärast põhikooli teinud polegi, siis on õige aeg algust teha. Mõeldud, tehtud.

Kell pool 6 olime TSH-s. Rahvast on seal selajal murdu, noored kooliõpilased enamus. Aga 7 paiku hakkab rahvas hajuma ja siis on juba täiesti bueno.

Tegevused hallis:

1. soojendusjooks 5 min
2. kõrgushüpe, kaugushüpe, kuulitõuge. Ajaliselt 1,50 h.
Täiesti õudne, mitte ühtegi ala teha ei oska. Kõrgusega on sama lugu mis tennisega, vanast ajast vale tehnika sees, õigeks ei saa. Teised said ikka kõvasti naerda, mismoodi ma sealt üle vuhisesin. Kaugust oli halb hüpata, kuna rada oli kolmikhüppe oma, ning esimese hüppega ei lennand ma liivakasti sissegi :( Nii et seda kaugust tegelikult harjutada ei saanudki. Kuul lendas küll, kuna ma aga ei saand sotti, milline see õige naiste kuuli raskus on, siis kuulitõuke võimetest jäi pilt ette kujunemata.
3. jooks 42 min. Pulss täna nats kõrgem, keskm 170.
4. venitus 12 min

Kokku oldud saalis 2,45 h- keskmise pulsiga 149. Kulus 1688 kCal.

Ah jaaa, mis veel meenus. Proovisin testiks ära, kaua ma jooksen 400 meetrit. Mirx ükspäev mainis, et 1,20 oleks vast OK tulemus. Ja teate. Jooksin 1,22-ga. Polegi hull tegelt. Jooksuga on enamvähem, muud asjad tahavad ikka kõvasti harjutamist.

Trennist jalutasin koju, endiselt on kodutee 30min pikkune. Ei jää see ka sugugi lühemaks :(

Nüüd siis sõin 2 õuna ja ühe suure apelsini. Lillkapsast tofujogurtiga kaa. Viimane on küll eriti imelik asi, maitselt just eriti. Poes seda topsikest ostes märkasin, et päris tunnustatud ja hinnatud asjad need tofutooted :)

7 comments:

Anonymous said...

Ega sellepärast pea siis kolmikhüppe äratõuke kohast ennast maast lahti rebima...(alguses võib lihtsalt proovida kuidas hoojooks, hüppeks valmistumine käib) :D:D

Kõrgus- puusad-puusad-puusad:D:D:D

Anx said...

Aga kui rahal on valge joon, kus tahaks paku tabamist proovida, siis ikka tahaks ju sealt ära tõugata....

Aga kõrgusega on jah see jama lugu, et need puusad ja jalad on vale koha peal :(

@mirx said...

Tähendab, trenni ülesehitus on totaalselt vale. Mõtisklesin selle üle, kui öösel pool neli uni ära läks.

Alustame soojendusest:
ainult 5 minutit. Nii võib end vigastada?

edasi ma ei jõua praegu kribada, aga ma usun, et Märt, vana kergejõustiklane jätkab juba palju professionaalsemate nõuannetega, kui mina suudaks ...

Anx said...

Issake, sa mõtled minu peale öösel pool neli????? Brooo...... :DDD

Anx said...

Nuuh Märt, hakka nüüd hiilgama ja jaga oma tarkusi ja kogemusi ja näpunäiteid meiega kaaa...... Kade ei tohi olla :)

Anonymous said...

Maka tiba tean kerge jõustikust:)
Soojendus vähemalt 15 min...teiseks, pole mõtet niipalju 2 hüppeala korraga teha.KOlmandaks, ei pea kohe esimeses trennis maailmarekordit hüppama ja/ning pakku tabama. Missu sammumärk on?

Anx said...

Sammumärki pole. ma tean, et peab olema, aga ma enam ei mäleta, kust ma selle saan :D