Thursday, February 07, 2008

Mirx, nüüd on sinu etteaste!

Tänane trenn oli mul selle nädala viimane, hetkel tundub nii. Kui juhtumisi lauba veel miskit teha ei jõua. Ja siis lähen ära puhkama, blogimise jätan nädalaks sinnapaika. Loodan, et Mirx hakkab kribama, siis on siin vähegi elu sees :)

Tagasi olen teiega 17.veebr, päev enne meie kauaoodatud kontrollkaalumist ja enne Mirxi puhkusele minekut. Kaalule pole mina juba ammu ammu astunud, ja kui nüüd päris aus olla, siis egas väga seda tegema kipugi..... Aga pääsu pole, ilma numbriteta on kurb maailm :)

Et siis, seniks teile mõnusat olemist ja mõelge ainult häid mõtteid, onju?!!!!

4 comments:

Anx said...

Lauba ei tule trenni tegemisest miskit välja, kuna liikumisvõime on suhtkoht piiratud..... Poleks uskund, et kõrgus ja kaugus nimodi mõjuda võiksid......Aga pos on see, et nüüd ma vähemalt tunnen, et neljaba sai trenni tehtud :DDD

@mirx said...

mine ujuma siis ;)

@mirx said...

see teeb head
lihased lähevad pehmemaks

Anx said...

Ujuma ei jõudnud, massaazi ei saanud :(
Aga nüüd ma läksin. Zauuuuuuuuu