Saturday, February 02, 2008

Uus kuu, uus katse

Tere

Eelmisest korrast on mõni aeg möödas, kui lubasin normaalseks hakata. Ei õnnestunud. Proovin nüüd uuesti. Võtan end kätte ja hakkan tänasest taas trennitama. Mirxil ka üksi igav pungestada, tunnistas teine mulle seda ükspäev. Ja kuda ma siis saan talle nii teha, onju. Et siis, 2 kuud on tähtsa "Jubileumini" aega, teoreetiliselt peaks ma mõned kilod selleks ajaks alla saama küll.

Mis siis täna tehtud sai?

1. Fat-aeroobikat 60min, pulss läks aeropsis eriti kõrgele, 190-ni. Eks see kaks kuud söömist ja niisama logelemist annab tunda
2. Rattasõitu päeva peale kokku 60min. Hommikul enne ja pärast aeroobikat, ca 45min ja õhtul 15min
3. Jooksu natsa, TSH-s sai soojenduseks mõned ringid tehtud
4. Tennist 60min. See oli selline esimene tennisetund, Mirxi juhendamisel. Mirxil vist oli suht koom vaadata, mis ma seal tegin ja mida tegemata jätsin. Aga eks ma harjuta edasi, peegli ees :)
5. Trennist kõndisin koju, 30min

Et siis selline sportlik päev oli. Homme plaan samamoodi jätkata, aind et õue jooksma.

11 comments:

@mirx said...

täitsa vinge spordipäev ju oli,

oleks ma teadnud, et sa aeropsile lisaks veel velosipedi väntasid, siis ma ei oleks enne/pärast tennist nii pikka soojendus teinud. Seal tuli ju seda üle tunni ära, sul vähemalt küll. Ma muidugist kiirustasin peole.

aga täna ei tulnud ilma tõttu jooksmisest vist miskit välja? ainult lõdvestuseks pärast väikeseid tasakaalu harjutusi suuskadel ja jäisel lumel.

nii võib ju Sust lõpuks asja saada jälle :)

Anonymous said...

Kaal?

Anx said...

Nu loodame, kui nüüd see külm, mis tulemata on, lõpuks tuleb, ja mind ära ei võta, siis saab äkki asja jah.
Et siis ma nüüd võtan nädala tõsiselt, ja kui meil 18.veebr kontrollkaalumine on, siis tahan alguspunktist nats kaugemal juba olla :)

Anx said...

Ei,ei, kaalust veel ei räägi. Kui tahad kaalu aimata, siis vaata ajalugu, seda algust just. Saad orientiiri kätte :)

@mirx said...

mul on ikka nõudlik vend :D

mul eluskaalu praegu täpselt 96 kilo

Anx said...

Nu need on juba ilusad numbrid, supper!

Anonymous said...

pulss 190. WTF? Mis nad tahavad ära tappa ve. Hull fatburn küll kui 90% trennist on anaeroobses tsoonis. Unustage ära aeroobika rasvapõletuseks. Keerate sellise vehkimisega oma südame tuksi.
Tuletan meelde, et trenni mõte on treenida mitte tekitada õhtul läbipigistatud käsna tunnet. Mõnus rammestus aga kuhugi ei vii, sest praeguse aastaja ja Tallinna eluga on taastumine suht raske.

Anx said...

Nu ma ei tea jah, mis plaan neil on :)

a tegelt, minu puhul ei teki sellist käsna tunnet, mul on peaaegu pärast igat trenni energiat liigagi palju üle.

Anonymous said...

Energiat peabki üle jääma. Tähenduslikus mõttes muidugi.
Kaalulangetamise kuldreegel on muidugi, et kuluta rohkem kui sööd.
Kui sul mõttes saavutussport, siis käsna-kalle tunne on üks ebameeldivamaid, sest taastumine on kogu spordi alus.
Kui järgmiseks päevaks löögihoos pole siis on trenni mõtetu teha.
Ehk miks joomine, pidupidamine ja muu selline ennastlõhkuv tegevus kõvadel trennimeestel jääb tahaplaanile

@mirx said...

no mis ma räägin, anaeroobikaga on tegu. Aga eks see kõrgeks läinud pulss näitagi seda, et vahepeal on looderdatud...

Anx said...

Nu ma tean isegi, et looder olen olnud (nüüd ma punastasin). Aga ma püüan end parandada. OK?