Thursday, February 07, 2008

6.veebr 08

Kolmapäevane päev läks luhta. Oli päris hea plaan Mirxiga õhtul jooksma minna, aga kuna ma jube väss olin, siis mõtsin, et tudin 7st 9ni ja siis kui Mirx hellab, kobin õue jooksma. Helistasiki, kusjuures ma rääkisin ka miskit, seda tean. Mida täpselt, enam ei mäleta. Igastahes, jooksma ei jõudnud ja ärkasin alles hommikul, kell 5.30. Ja siin ma siis nüüd olen, hommikul vara.

Eilne liigutus piirdus siis 30min kõnniga töölt koju. Täna püüan rohkem ära teha.

Head neljapäeva!

9 comments:

Anonymous said...

"tahtejõuetu" oleks paslikum vist öelda. kuigi "nõrk" sobib ka.

Anonymous said...

Looder-looder!!

@mirx said...

no ärge nüüd teist maatasa tehke.
Tahtejõuetu looder võiks minu kohta öelda, kes ei viitsinud üksindagi jooksma minna (mis sest et ma lõpetasin tööpäeva kell pool kümme). Teine inimene magas rahulikku und ja puhkas välja. Niigi oli ta viimase 4 päevaga pea 10 treeningtundi kogunud.

Aga mina ei jõua juba neljandat päeva järjest trenni. Töö vajab tegemist. Küll siis vanaduses jõua trenni lõhkuda :D

Anx said...

Oodake nüüd poisid, miks ma nõrk ja looder olen???????? Ma ise küll end enam sinna ei klassifitseeriks, sest ma olen laupäevast alates teinud ilusti trenni. Näete, kell on pool 11 õhtul, ja ma alles jõudsin koju :)
See eilne vara magamaminek on nende öiste 1-st magamaminekute süü, ei muud.

Anonymous said...

"Missa kohe sis närvi läed";)!!!

Anonymous said...

"Missa kohe sis närvi läed";)!!!

Anx said...

Pead ikka eriti rõhutama jah, et kohe 2 korda küsid w?

Anx said...

Tegelikult, see ei olnud närvi minek, see oli imestushüüe :D

Anonymous said...

mida ma otsin, aitah