Sunday, October 14, 2007

1. nädal, 6. päev

Päev oli üleni sportlik. Kõik, mis ma eelmises postituses mainisin, sai ära tehtud. Ja rohkemgi veel, seda eriti söömise koha pealt.

Oli siis kaks tunniajalist trenni: esimene siis kujutas endast soojendust, Märdi ootamist, teistkordset soojendust-võimlemist-venitamist, millele järgnes 4-kilomeetrine sõudmine tempoga 2.13,6 500 meetri kohta. Kaloreid kulus umbkaudu 550, pulsid 117-147. Keskmine pulss oli selgelt liiga madal, eks selle viis alla see liiga pikk soojendus ja liiga vähe jäi aega sõudmiseks. Sinna otsa sai tehtud kerge tennisemäng Märdiga. Ta võis-võib apelleerida kommentaariumis palju tahab, aga numbrid räägivad oma keelt. 6:1 6:0 saavutamiseks kulus 650 kalorit pulssidega 123-160.
Lõpetuseks saunatamine. Seal olev mehhaaniline kaal näitas 110 kilo (ilma riieteta, senised näidud on kõik antud ülariietega, aga kingi jalas ei ole... kaalude vahe peaks olema nii umbes täpselt 1.2 kilo.

Õhtul kalevspaas sai ka end väheke liigutatud, aga seda ma ei nimetaks siiski sportimiseks, vaid see ujumine-liutorutamine-mullivannitamine-saunatamine oli pigem meelelahutus.

Aga tuleks nüüd peamise pingutuse - söömise - juurde. Ülepingutuse juurde.
Hommik läks veel plaanikohaselt: kausitäis fitnessi helbeid (ei, neid ma ei ostnud spetsiaalselt, vaid neid tutvustas mulle Pillu mingi aastakene ehk tagasi!?) marja hapsiga, 3 pasteedileiba juustuga ning ploomimahl. Piisavalt, et vastu pidada trennid. Kella viiest sai siis lõunat söödud ja vutti vaadatud. Pikkpoiss kartulitega, leiba ja väheke salatit. See, et see pikkpoiss nüüd peekoni ja juustuga oli, oli veel talutav. Aga et ma ei suutnud vastu panna kiusatusele vutti vaadates Märdi juustusnäkke haarata. Oma veerand pakki sai neid ära söödud. Ja mis kõige hullem, need olid hullult head. Oleksin rohkemgi neid võtnud, "tavaolukorras". Esimene eksimus.
Lisaks kulistasin söögi kõrvale alla terve liitri viinamarjamahla. Nagu naksti 450 kalorit tagasi. Janu oli niivõrd suur. Poolteist liitrit vett kahe trenni peale oli siiski liialt vähe.

Teine eksimus, aga see-eest suur, tuli spaas. Lauad olid lookas heast ja paremast. Väike porgand-lillkapsas. See veel sobis. Väike dipi-kaste, noooooooooooooooh, pigistame silma kinni. Väike juustuvalik ja läks käest ära. Ära sai proovitud ka kaks erinevat sorti kringlit ja üks plaadikook. Õudne, ma ütlen. Sünnipäevalaste terviseks sai mekitud ka šampust, aga seda õnneks hästi vähe. Suutsin vältida alkoholi, mida oli enesest mõistetavalt palju. Isegi väikest õlut ei teinud saunas (kuna teadsin, et olen juba snäkki mekkinud). + paneksin endale selle eest. Lürpisin lahjat morsijooki. Teise + paneksin selle eest, et tavaolukorras oleksin säänud umbes 4-5 korda rohkem. Selline juba ma olen, kui midagi laual on, ega siis minu suu saa sellest ilma jääda. Nii et väikene töövõit mulle. Järgmine kord ehk suudan juba ka kahjulikust snäkist suu puhtaks pühkida. Kas see juhtub Märdi ja Tuuni soolaleivapeol või jah?

Raili ja Airi olid ikka megatublid. Valmistasid pea kogu selle söögivärginduse ise. Väga palju jäi järgi, kahjuks. Mu auto pagasnik on süüa pilgeni täis. Väljas paras külmkapi temperatuur. Kes tahab oma kõhtu täita, tulge ja võtku. Kas või kohe! Ma usun, et võõrustajad ei pahanda. Pigem tunnevad head meelt, et toit ei lähe raisku. Nagu minagi, sest vastasel juhul käseks Raili mul ise need toidud pintslisse pista. Terve nädal oleks söögiga küll mureta, aga kaal oleks +3 peal ka kindlasti. Niigi näitab see praegu 113.6 kilo. Tundub, et see mu esmaspäevane võit ei olegi enam nii kindel. Neiu A'gi on end lõpuks käsile võtnud, aeroobikas käidud ja puha. Hommegi tal see kavas + lisaks meil ühine jooksuots. Mina pean ju võitmiseks poole rohkem kaalust alla saama, nii et asi läheb veel põnevaks. Pinge säilib viimaste grammideni.

7 comments:

Anonymous said...

ma ei ütlegi, et see mäng oli sinu jaoks tohutu pingutus. selge, et kui sina olen mingi kaheksa aastat trennis käinud ja mina kaheksa mängu elus teinud, siis vahe on üüratu. Küsimus on sõnastuses (kas üldse on vaja mingit hinnangut anda). On ju solvav, kui ma kirjutaksin oma blogis, et jooksin tund aega mirkoga mirko tempos - noh selline poolik trenn kokkuvõttes. Või käisin Mirkoga ergomeetriga sõitmas - igav hakkas. Või võrkpallimäng Mirkoga ei paku pinget.

@mirx said...

no kui sa sellele kergele selle vaatenurga võtad, siis küll.

Minu jaoks ongi praegu vajalik kergeid trenne teha ja pulssi järgida. Nii et sobib kui rusikas silmaauku.

Poolik trenn on minu jaoks see, mis ei täida oma eesmärki. Näiteks kui sul treeningplaanis kiiruse arendamine, aga selle asemel tuled minuga pikka jooksuotsa tegema.

Anx said...

väike täpsustus- tänane trenn oli kõike muud kui aeroobika.... rebisin kangi hoopis:) nagu näha, on sul ikka iseloomu, sünnipäeval ka madalat profiili hoida ja söögist-joogist mööda vaadata. kiidusõnad! aga ära muretse, ma ka eile õhtul patustasin, ajaliselt hilja läks kartulikrõps dipikastmega jube häästttiiiii peale :) homne saab põnev olema!

Anonymous said...

Kuule, Mirko, ootame, kuni sa Pärnusse jõuad... Vaat, mis siis saab. :P

Tegelt hoian pöialt. Sinu nr 5 fänn, võib-olla!

Anx said...

Mirko, mine koju Pärnusse, saad seal hääd ja paremat :)

Anonymous said...

Oleksin fänn nr. 1, kui see veel vaba on ja teen omalt poolt kõik selleks, et soovitu saaks teoks. Nii et õeraasuke,ära ähvarda...

Anonymous said...

ma tulen ja söön ise kõik ära, nälgind tudeng nagu ikka.
nii et venna kaal sulab nigu kevadine lumi.