Monday, October 08, 2007

Kontrollkaalumine

Täna hommikul sai siis end ära kaalutud:

114.4 kilo

Nii et kui eesmärgi täidan 25 nädalaga, siis tähendab, et ma ei näe esimese numbrina isegi üheksat.

Aga eks tiivustamiseks tuleb ka vaheeesmärke seada. Seal on mul abiks kaaskannataja ja tuline rivaal neiu A. Esimene vahefiniš on juba nädala pärast. Kriteeriumid on lihtsad:
- 1 osa KMI indeksi muutust
- 100 osa kaalu % muutust

Kes summana rohkem "punkte" suudab alla võtta, see siis võidab. Mudel näitab, et paremuse saavutamiseks pean ma iga neiu A langetatud kilo kohta langetama 1.5 kilo. Nii et tuleb tihe rebimine. Välist motivatsiooni peaks jätkuma, kuna auhinnad on magusad:
A kirjutas:

puuviljakorv, 3 liitrit mahla, kinopilet
ma tahaks seda georgi vaatama minna
omal valikul üllatus

Ja praeguseks olen söönud väikese kausitäie riisiputru (tundus, et tehtud vee peal) ja seda otseloomulikult tavapärase topeltmoosiga, jõin klaasikese igapäevahommikust astelpajumahlajooki kõrvale. Õnneks suutsin vältida lihapirukat.

No comments: