Thursday, October 18, 2007

2. nädal, 4. päev

Jube nälg oli täna hommikul, eks eilne ärajäänud õhtusöök maksa kätte. Samas kodune kaal näitas hommikust madalaimat numbrit - 111.5 kilo. Aga ega keha niimoodi piinata, varsti ei jõua enam trenni teha ja siis on kööga. Pool tundi tagasi sai seitsmeviljapuder topeltmoosiga hinge alla peidetud, taustaks saatmas astelpajumahla muusika teravamate ühe keedetud muna ja 3 viilu sepiku nootidega.

Lõunaks sai sammud seatud üle pika aja Madli sööklasse, kus nauditud ülelinna keedukartuleid heeringa-kodujuustsu kastmes (portsjoni hind 27.- muideks), kusjuures heeringat oli ikka palju ja hamba all oli tunda ehk isegi õunakuubikuid. Piima sai kõrvale joodud, sest pakuti ka legendaarset kringlit, mida Madli on kogu aeg reklaaminud, aga alles täna sai esimest korda mekitud. Ülihea oli; võiks isegi öelda, et kõige parem kringel, mis ma söönud olen. Ja tükk oli ilmatuma suur, no oma 2 tavalist kringlitükki, kui mitte isegi 3. Ja pakkuge palju see maksis? Ah? 7 krooni! Ei usu, jah!? 7 krooni, toonitan veelkord. Lõunalt tagasi tulles sai haaratud kaasa ka kohupiimakreem, mille ma kogemata maha pillasin, nii et sinna mu õhtusöök läkski. Õnneks pakkus üks töökaaslane kooki enne tööpäeva lõppu ja kuidas ma saan siis keelduda. Meil on tööl nii vahva seltskond ja mõnus sotsiaalne surve, et iga väiksema tähtpäeva puhul tuleb töökaaslastele kooki/torti/kommi/šokolaadi välja teha. Ja tehakse.

Lisaks jagas Diana veel tumedat šokolaadi kirssidega, millest ma ühe pisikese tüki keele alla pistsin. Kui Diana tahtis seda mulle rohkemgi jagada, siis Kristel lendas talle kohe peale: "Ei või ju, Mirkol on ju eesmärk!" Väga armas temast. Eks siin olid ka ta enda huvid mängus, ta meil ju suurim šokolaadisõber :) Hoia mul teinekordki silma peal, et ma šokolaadist eemale hoiduksin!


Tõesti, tööl on kiire, väga kiire, kuna lähen ju järgmisel nädala alguses väljamaale konverentsile luuslanki lööma. Nii et ei jõudnud kuidagi täna enne pool seitset ProEllixe kuurile, rabasin kontrollnumbreid kokku pannes. Vaevalt jõudsin jooksuga koju, kui juba mind peale haarati, et poole kaheksaks jõuda korvpalli mängima, advokaatidega. Tuli välja, et ainult üks advokaat oligi end kohale vedanud, seega mängisime ühe korvi all 3-on-3 ja koormus jäi natukene lahjaks. Oleks tahtnud ikka üle välja end hingetuks joosta. Aga need vähesedki korvpalli oskused, mis mul olid, hakkavad ära kaduma.

Nüüd olen siin ära nosinud oma 5 viimast kodust õunakest ja kaalun rõõmsalt end 112.2 kilo raskuseks. Not bad at all, aga normaalselt tuleb süüa!

P.S Facts of the day: Teisipäeval jõuti minu blogisse otsinguga 'lihapirukas kcal', milles ma olen googlis 5 hit, eile aga 'strateegilised mõõdud', kus on õnn olla madalaima poodiumikohal.

7 comments:

Anx said...

kui arvestada, et sul on võrreldes algusega -3 kg, mul -1 kg (tänane seis), siis ma väga kurb ei oleks, kui ma sina oleks.... :)

Anonymous said...

Jaga hommikusöök kaheks:1) puder moos mahl 2) paari tunni pärast muna sepikuga. ja lõunasöök ka tee kaheks koguselt väikeseks portsuks, mingi sobiva ajavahega.

@mirx said...

väga raske on juba ärasöödud hommikusööki kaheks jagada :D

ja ei saa neid topelt söögiaegasid tekitada, palka makstakse mulle ikkagi töötamise, mitte söömise eest!

Anonymous said...

jep selles ka praeguse ühiskonna häda, et ei ole aega süüa, mis on osaliselt hullem, kui liigsöömine, sest pööbel peab suurima söömingu õhtuti kodus, ehk kõik ladestub öösel rasvaks. Töötamine vs söömise kohapealt olen ma ise suht kuri, sest inimesel peab olema võimalus end iga paarit unni tagant liigutada ja selle juures ka sööma (mitte kohvitassiga nälga ära ajada). Mulle ei paista ükski palk selline, et oma tervise tuksi keeran.

Anonymous said...

Looduslaps

Pannkoogid topeltmoosiga on ka väga head hommikuks!!Kas teil seda ei pakuta?!?
Aga, miks sul ei või see jogurt/kohupiimakreem/kohuke arvuti kõrval seista?Hea ju võtta, kui õige aeg kätte jõuab.

Anonymous said...

http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=229411&d=20070512&a=1

Anonymous said...

Pannkooke topeltmoosiga saab pühapäeva hommikul ja kohuke annab kohutavalt kaloreid, aga kõhtu ei täida. Teil seal pangas peaks ju olema tööaeg 8 tundi päevas, mulle tundub aga, et on pikem. Nii peaks ju mitmed söögipausid sinna ära mahtuma.