Wednesday, October 17, 2007

2. nädal, 3. päev

Ei tea, miks küll enamik inimesi üllatub, kui kuuleb, et mul 25-25-25 tsükkel kavas!? Ja siis tavaliselt küsitakse kohe, et kui palju sa kaalud ja üllatutakse veel rohkem, sest ei taheta uskuda, et ma 110+ olen. Ega ma ise ka tegelt ei uskunud, et ma niiiiiiiii raske olen, sest ma ei näe ju välja niiiiiiiiii paks. Aga kaal juba ei valeta.

Täna siis oli trennivaba päev, tööl oli kiire nii ja varahommikul oli laisk ja ei viitsinud varem kohale minna, et ProEllixe kuurigi nautida. Hiljem tuli sammud seada statale väga mannetut Eesti koondise esitust vaatama; tagantjärele tarkusena oleks võinud kindlasti eelistada sõudeergomeetrit.

Hommikul nautisin suurt kausitäit mannaputru, otseloomulikult topeltmoosi ja astelpajumahlaga.
Lõunaks suur lõhe (grillitud) ülepüpsetatud kartulipudru ja ohtra salatiga. Leivaviil + sepikulaadne saiaviil + Gefiluse hapupiim. Enne statale minekut jõudsin haarata 2 banaani ja nüüd olen ära söönud 2 õuna. Väheke korralikum õhtueine jääbki vist söömata. Hommikul kaalusin 111.9 kilo, praegu 112.4 kilo.

Kohe varsti kinno, välja lunastama oma kaotust.

5 comments:

Anx said...

Loodan,et kino vähemalt on seda väärt, muidu kisub su tänane päev kuidagi niruks....

Anonymous said...

Mirx, muidu nagu teed kõik õigesti, aga kas su lõunased menüüd on ikka kõige tervislikumad? :D

Anonymous said...

Müstiline võime sul süüa ainult 2-3 korda päevas. Samas ei ole see ka teab mis hea asi. Ise söön iga 2-e tunni tagant midagi kergelt. öeldakse, et kui midagi võlas pole siis ei hakata kõrvale panema, ehk kui pidevalt midagi kerget makku voolab siis ei hakka keha seda rasvaks ladestuma, sest kurat teab millal järgmine palukene tuleb. Põhiline soovitus alati kaalulangetajatele ongi tihti süüa, mitte sassi ajada "palju" süüa vaid tihti.
Võin enda näite tuua- hommikusöögiks müsli jogurtiga (kell 7), üks 0,5-ne pakk jogurtit (kell 10.00), korralikum lõuna kell 13.00, veel pakk jogurtit või kodujuustu (15.00), tervislikum õhtueine (17.00-18.00 oleneb trennist). Vahpeale kogu aeg joon

@mirx said...

Kopsy, no võrreldes sellega, mida ma enne vanasti sõin (eelistasin alati ahjukartuleid näiteks), siis küll. Lisaks olen suurendanud salati osakaalu lõunases portsjonis, nüüd peaks see mahult olema oma 1/3 kogu taldrikust. Vanasti võtsin seda alati minimaalselt. Eks see tasapisi liigu sinna tervislikuma poole... Keha vajab ju harjumist uue toiduvalikuga.

Rax, tean seda 4-5 korra söömist isegi, aga kiirete tööpäevade tõttu ununeb see pahatihti. Veepudel kuvari kõrval on alati heaks meeldetuletuseks, et jooma paeb. Jogurtipakki sinna kõrvale vist ei pane, et sööma peab, kuigi võiks. Peab vist puuvilju hakkama tööle kaasa vedama. Kodus on kodused õunad alati käepärast, mida paar tükki õhtuti nosida. Samas söön ma hommikut alles kella 9-10 paiku (kell 7 ma alles magan sügavalt), siis selle pealt veab ilma kõhtu tühjaks ajamata kella ühese lõunani välja. Aga jah, selle pärastlõunase pette peab küll kavva võtma. Rax, tuleta seda mulle veelgi meelde, kui näed, et järjepidevate tegudeni ei ole jõudnud.

Anonymous said...

ka mina hakkan torkima, kui vaja ja võib.