Saturday, October 20, 2007

2. nädal, 6. päev

Koduses Pärnus olen. Kuna mõõdulint on siin käepärast, siis sai ära hinnatud ka strateegilised mõõdud 115-110-108 Ütleme, et ma olen .... emmmm .... ühtlaselt stabiilne, aint natukene altpoolt kitsenev. Reied võiks ka ära mõõta, no mis see siis tuleb. 67 umbes täpselt. Eks siis jõulu ajal ole näha, kust see kaal siis täpselt alla tuleb. Ja kindlasti saab 25 nädala möödudes üle vaadatud, kuidas selle ühtlase stabiilsusega lood on. Kui kellelgi veel huvi mõnede mu mõõtude vastu, siis andke aga häälekalt teada. Katsun need sündsuse piires siia kirja panna.

Trenni poole pealt sai täna tehtud üks 1.05ne jooksuots kodust uue sillani ja tagasi; mööda Jaansoni rada. Pulsivahemikega jään väga rahule 148-161, eks see maksimumilähedased tulid siis, kui pidin a) võtma neid pisikesi tõusunukikesi või b) jooksin pehmemal pinnasel, et jalgu säästa. Oma 10 lööki on pea vahet, kui joosta asfaldil või pehmemal pinnasel. Kaloreid kulus mõned üle tuhande.

Süüa sai täna korralikult. Hommikul tankisin end Tallinnas külmkapi jääkidest täis: üle poole liitri hapsi, väike kohupiimakreem ja kaks banaani. Pärnusse jõudes sai kella 12 paiku tehtud teine hommikusöök: kausitäis kohupiimakreemi segatuna vaarika toormoosiga, loendamatud sepikuviilud kalaga, millele sekundeerimas ka paar juustusemat katet. Kõige krooniks tee meega ja paljast vaarika toormoosi. Kella kuue paiku sai söödud ühendatud lõuna-õhtusöök: tomatit, kõrvitsat, kartuliputru ja maksakotlette (milles lisandiks väheke hakkliha ja natukene rohkem riivitud porgandit). Need maksakotletid on ühed mu lemmikud. Aitäh, mamps! Õunu on ka päeva jooksul ära söödud oma paar alla kümne tüki, ma arvan. Ning pärast jooksuotsa ja sauna ajal janu kustutatud mahlajoogiga. Kaalu ei tea, kuna ei viitsinud seda Pärnusse kaasa vedada. Muideks, öösel sai võetud alla tervelt 1.4 kilo. Peakski vist rohkem magama ....

Ja tuli meelde, et sai võetud ka tükki kolm koogitükikest. Pidavat olema seekord tervislikumad. kohupiima ja kaerahelbeid sisaldavat. praegugi kõht annab märku, et mõned lisatükid oleks oodatud täitmaks kõhtu. Kas ma suudan vastu panna või jah?

3 comments:

Anonymous said...

Tänud vastu võetud, aga porgandit oli ikka rohkelt(tänud sinu õele, kes andis selleks oma panuse). Ja kook oli kodujuustu ning rabarbiga kaerajahust põhjaga.

Anonymous said...

Tubli, Mirko. Arvasin, et selle kaalujälgimisega läheb nagu su maratoniga (muide, kas sa pole mulle mitte mingeid piljardimänge selle eest võlgu?), aga vaatan, et oled juba paar nädalat regulaarselt treeninud. Peaaegu sama palju kui mina :P Igatahes igati kiiduväärt.

@mirx said...

no selle maratoni jooksen veel ära. 25 kilo kergemana.

piljardist: kui olen, siis olen.
mis diil meil seal oligi?