Monday, November 05, 2007

5. nädal, 1. päev

110 kilo. kontrollitud. alavõit. mäekõrgune.
suur riisipuder. preemiaks. lahja lurr oli. vist tehtud vee peal. jama. mage. topeltmoos avitas. klaas astelpajumahla. oma tuntud headuses.
kala venepäraselt. oli see nüüd heik või tursk, kokad kah ei teadnud. riisiga. hapupiima ja sepikut. päris mõnus oli. volle. 1.5 h. mõni löök tuli päris hästi välja. just need pallid, mis side riputab võrgu keskele. peaaegu-esimene-tempo-aga-nii-kiire-mees-ma-veel-ei-ole. tundub. siiski. et. hüpe. kõrgem. liigun. rohkem. 2 banaani. klaas mahla. pärast trenni.

4 comments:

Anonymous said...

Jõulud on lähedal ja siis näitab, kes on võimeline vastupidama ja kes mitte. Tegelt on piparkoogid ja verivorstid üsna kasulikud. Verivorst veel eriti, kui oled pikamaa distantsi mees (annab rauda). Aga ikkagi on eestlasele jõulud ja aastavahetus eelkõige söömise teema. Trenni tehakse siis vähe. Nii et kannatust ja jõudu. ehk küsid see aasta jõuluvana käest isikliku eregomeetri.

@mirx said...

Olen praegu arvestanud, et jõulunädalal tuleb 2-3 kilo juurde. Eks see tähendab seda, et enne peab graafikust ette rebima. Aga jõuluaegsed trennid tuleb ära teha, ongi hea mitu puhkepäeva, kus saaks pikemalt rassida. Roosnalt on juba saadud kutse 800 meetri kontrollstardile jõululaupäeval (inspireerituna Erki Noole samalaadsest üritusest).

Isiklikku sõudeergomeetrit tahaks küll (kunagi), aga praegu pole teda kuskile panna.

Anonymous said...

Tegelt tuleb arvestada, et külmematel ilmadega kulub rohkem energiat et end soojas hoida. Teised jälle räägivad, et korraliku külmaga tekkivat just rasvakiht. Kurat seda teab aga igatahes olen mina talvel alati parimas kaalus ja vormis. Ehk on siis tegemist õhukese riietusega millega väljas käin.

@mirx said...

ja samas suvel sööd vähem, kuna palav on... Ma panen ka see talv kõik panused selle õhukeste riiete peale, olen eluaeg käinud talviti lühikese käiste särgiga, millele siis väljas olles ainult jope peale visanud.