Wednesday, November 28, 2007

8. nädal, 3. päev

Täna pole pea millestki kirjutada. Tööl käks kauem, pea üheksani, nii et trenni jaoks olin suht väsinud ja tülpinud, kuigi see teeks enesetunde paremaks kohe kindlasti. Peaks vist ära tuttu minema, et homme varem üles tõusta ja hommikul kerge sõudmine teha. Muidu jääb kaks päeva järjest trenn tegemata ja see on oi-kui-paha. Õhtul ju ees varajane töine jõuluüritus, kindlasti pakutakse seal head ja paremat, peab vaatama-vaslmistuma, kuidas nendele ahvatlustele vastu panna.

H: naturaalne omlett, salatit, astelpajumahla, 2 rösterist läbi käinud sepikuviilu ja ega siis omletti saa ilma majoneesita söödud.
L: võikala ahjukartulitega, küsisin küll keedukartuleid, aga teenindaja kuulis vist valesti ja ei tahtnud hakata õindama ka. Porgandisalatit, leiba, sepikut ja keefiri.
Õ: metsmaasika kohupiimahõrgutis ja 4 õuna

Kaalu on liiga palju: 105.7 kilo

20 comments:

Anonymous said...

kuule sa ei võtra niiviisi ju kunagi alla, kui sa kogu aeg söögist kirjutad, isegi mul läks kõht tühjaks ...papappaaaa...

Anonymous said...

Õõõh. Ma lugesin nüüd veel mõned tekstid läbi. Kuule, sa kühveldad seda moosi igale poole topelt, mõni ime, et kaal alla ei lähe. Moosi keedetakse sisuliselt suhkruga pooleks. Ja sai ja värgid....Sul mingi kaloriraamat üldse on ve? Sa paned täitsa vale kraami näost sisse ju.

@mirx said...

kle, piret, ma vaatan, et Sa oled kuidagi pahur oma hilisõhtusel klassivendade blogituuril :p:D

kui Sa nüüd tähelepanelikumalt ja rohkem loeksid, siis saaksid aru, et kaal langeb...

mingi kaalujälgijate kaloriraamatu järgi kaalu langetamine ei ole teps mitte õige, normaalne toitumine on kõige alus ... see väike moos päevas ja viil saia, need on täitsa vajalikud asjad ja ega sealt siis nõnda palju kaloreid ka tule... ma ikka kulutan rohkem päeva jooksul ära ja hoian end stabiilselt energia puudujäägis... sealt need alanevad numbrid kaalule siiski tulevadki

Maarja said...

Mind ajavad ka su sissekanded pahatihti söögile mõtlema. Eriti need suured kogused. Minu puhul toimiksid need kindlasti kaalu suurendaval moel:)

Aga kas hakkab entusiasm raugema või on see mu pettekujutelm?

Anonymous said...

Olles näinud toidukoguseid enne ja praegu, siis peaks mainima, et Mirx püüab väga vähese toidukogusega hakkama saada. Jõudu talle! Ja need õhtused mittesöömised!!!!

@mirx said...

lõpuks ometi üks anonüümikust kaitsekõneleja :) vaadake neiud, mis te ometi teinud olete, mu kaitsjad ei taha enam avalikultki sõna võtta, kardavad vist avalikku kättemaksu :D

Klge neiud-noored-vallalised, ma peangi koguseliselt rohkem sööma, ma ikkagi täismees olen. Ja ega see 5aastaga väljaveninud magu nüüd 8 nädalaga nii kiiresti ka kokku ei tõmbu, et ma saaksin koguseid vähendada...

Piret oli ju juba kooliajal minust 2 korda kergem ja ega Maarjagi palju maha jää...

@mirx said...

ja kuulge, mis suurtest kogustest me räägime:
- hommikuti puder/omlett
- lõunati praad
- õhtuti pea mitte kui midagi, jogurt või kohupiim

Tegelt peaks sööma veel vähemalt 2 vahepala...

P.S ennist unustasin mainimata, et entusiasm ei rauge kuskile. Pigem tuleb juurde, seda iga langenud kiloga. Näen, et asi toimib :) Aga vahepeal tuleb trenni mõttes ka kergemalt võtta, et üle ei pingutaks ... et jaksu jätkuks lõpuni

Anx said...

Mu arust sööd sa küll jube vähe..... enne trenni aind mingi kohupiimakreem. uskumatu. Ja kui arvestada seda, et sa täismees ka veel :) superhea tahtejõud ja distsipliin ma ütlen!

Maarja said...

Võibolla mind eksitasid need nädalavahetusemenüüd Pärnus olles:)Mina isiklikult olen Mirko suur fänn ja koos temaga isegi salaja paar kilo endast minetanud.

Ma juba ootan su sünnipäeva!:)

rallukas said...

Minu arust on Mirko ka ikka eriti tubli - õhtuti ta lihtsalt ei sööö!! Samal ajal kui mina kilode viisi kommi ja šokolaadi teises toas vitsutan... Ja näiteks eile õhtul kell 9 (või veelgi hiljem) - mina teen veerandist saiast omale sooje juustusaiu, siis tema võtab samal ajal paar õuna...( varem oli Mirko see, kes enne magamaminekut pool saia pasteediga endale sisse laadis)
Sry Mirko, kui ma oma toitumisharjumustega eriti kaasa ei aita, aga ma luban, et edaspidi püüan mitte krabiseva paberiga kommi osta ;))

Anonymous said...

Kartsin tõesti kättemaksu, et end ei avalikustanud kui kaitsvaid sõnu arvutisse toksisin.Endal"lapse" pärast sõda verd tilkumas. Ja nädalavahetustel Pärnus proovin olla omamoodi toeks: ei tee kooki, ei osta kommi(või siis peidan ära ja sööme siis kui ta on läinud).

Anx said...

aga ma arvan,et kui need kommid ja koogid ongi laual, siis Mirxil on küllalt tahtejõudu,et neid sisse mitte vintsutada.....tegelt kaa. Max 1-2 kommi ja vsjoo. Aga mina nii ei saa, terve soks ikka korraga vaja nahka pista :)

Anonymous said...

Täielik müstika, ma kirjutasin kommentaari ja nüüd seda pole. No ma kirjutan siis uuesti. Et ma vaatan, et sul kulla Mirko on maru vedanud, naised kukkusid kohe möllama siin :) Ja ma pole üldse pahur, peaksid kooli ajast mäletama, et ma olengi selline tüütus.

A mis sa sööd nüüd jõulu- ja vana aasta õhtul pirne, samal ajal kui ülejäänud verivorsti ja kapsast? Oh jummel.

Anonymous said...

Saab küll süüa verivosti ja kapsast.Kapsa teeme see aasta pooleks pirnidega, verivorsti mandariinidega ning kõige krooniks topelt soe selleri-sibula-pohlasalat:P:P

Anx said...

Kuulge, ärge rikkuge jõule ära!!!!

Anonymous said...

Te olete lihtsalt liiga palju vanades asjades kinni, ammu puhuvad uued tuuled;)
Nimelt soe selleri-sibula-pohlasalat oma sama hea kui mitte veelgi parem tavalisest pohlamoosist mida panete verivorsti peale. Kapsas võib täiesti vabalt süüa erinevate magusate lisanditega. Kui juba suitsuliha/peekonit või mis iganes pannakse verivorsti sisse, mis sis seda mandariini sinna panna pole:D

Ning üleüldse, misse te kohe närvi läete;)!!!

kreit saksess

Anx said...

Ei läind närvi juuuuuuu........ :)

Anonymous said...

Hei, looduslaps! Äkki teed sel aastal Sina meile jõuluks süüa? Ja Mirx, kus on eilne päev? Kell juba kohe saamaas reedel üks päeval? On miskit juhtunud?

Anx said...

Piiddddduuuuuuuuu oli juu! aga ma juba pinnisin vabandused välja, kuna eilne töö tal tegemata :)

Anx said...

Nüüd on Mirx meile juba mitu päeva võlgu....Laiskus või ajapuudus?