Thursday, November 08, 2007

5. nädal, 4. päev

Mõtlesin eile õhtul, et hommik hakkab täna jälle vara. Aga siiski suutsin kiusatusele vastu panna ja mitte hommikul varem minna, et sõudeergomeetriga mütata. Magasin end parem korralikult välja ja võtsin tänase päeva puhkuseks. Oligi vaja üle pika aja.

Hommik: sama, mis eile, v.a killuke majoneesi, mida sai omletile määritud
Lõuna: Marineeritud sealiha ahjukartuli ja porgandisalatiga, klaas keefiri ja sepikut
Õhtu: ooteks pistsin nahka ühe suure juustu-muraka jogurti ning kodus lisaks veel ühe banaani, klaasi ananassimahla ja 4 pasteedi-juustu 10-viljaröstiviilu

Kaal: hommikul 108.7, praegu 109.1

Nüüd tuleb paariks päevaks blogimisse/kaalumisse vahe sisse, sest Riiga minek. Homme. Vaatan, äkki jõuab homme veel enne äraminekut trennigi teha; ehk isegi verd andma, tullakse teist töö juurde noolima. Või isegi mõlemat. Enne ikka trenn ja siis veri välja, siis peaks üks ühe kilo küll alla saama :P

Teie, aga, niikaua kui siin vaikus on, siis jätkake diskussiooni kommentaariumis.

Ahjaa, täna sai väljalunastatud ka teise vaheetapi kaotus. ETV Live ja Smilers. Super mõnus live oli. Vaadake siis seda kunagi ETV'st ehk näete ka mind, 109kilosena.

11 comments:

Anx said...

Jaaaaa, tookordne võit maitses täna eriti magusalt- live kontsert oli super, polnd kunagi enne näinud Sallerit keelpilliokteti saatel esinemas. Oli võimas ja nauditav. Siiani kumisevad mõned lood peas..........

Anx said...

ai, täna sain su kaalulangemise saladuse jälgedele....vähemalt mõnele...... tuleb ka edaspidi sul ikka kannul käia ja oma silmadega kaeda, mis nippe kasutad.....

Anonymous said...

Kas Sa, Annika, jagad ka teiste kommenteerijatega Mirko kaalulangemise nippe? Ise ta neid ei kipu jagama.

@mirx said...

no ma tahaks ka teada, mis mul need erilised nipid on, mida ma kiivalt varjanud olen. nii, et Annika, räägi välja.


Ja samas võite te kõik tulla "kaaluvarjuks" mulle, käige aga mul kannul niipalju kui tahate. varsti hakkame siis linna peal üheskoos kepikõndima, mina ruuporiga ees ja teie jüngritega järgnete mulle ja lalisete kaalulangemisest :D

Unknown said...

väike Mirx on väga tubli, ma juba pikisilmi ootan alla 100 numbrit!!! Eksju Mirx! Ja tahaks ka neid saladusi teada ;)

Anonymous said...

Kui jõuad 96-ni, mis on minu kaal, siis yhinen projektiga aktiivse kaasalööjana.

@mirx said...

kle, paps, sa oled ainult 96 või? retsept, ma arvasin et ikka rohkem

aga miks valitseb siin ebaõiglus? miks mina pean nõnna palju kaaluma, kus need lisakilod küll mul peidus on?

Anx said...

Ma ei saa öelda, aga käige korra Mirkol külas, hoidke silmad lahti, küsige täpsustavaid küsimusi ja paar nippi oletegi kohe matsuga teada saanud :)

Anonymous said...

Võrdle pikkuseid: Sa oled pea jagu üle, seal see kaal peidus ongi.

@mirx said...

no paps on oma 174 cm, 16 cm vähem kui mina, Kas tahad öelda, et 1 cm võrdub 1 kg ja rohkemgi veel?? Ja selgelt ei ole mul nii suur küht kui papsil :P

Annika, ära hoia teadmist ainult endale, teised tahavad ka teada, ma ütlen, sellest võib saada revolutsioon kaalulangetamises. Mul tuleb tuhandeid järgijaid, ehitan ülesse oma kaalulangetamise püramiidprogrammi ja turundan seda võrkturundusega. Nii mina ja kõik mu järgijad ükskord kaalu alla saavad ja püramiidi tipus olijad saavad lisaks veel rikkaks. Ära hoia teadmisi endale, jaga seda teistega!

Anx said...

Sinuga jagasin :) Igastahes, ma ka nüüd paar päeva Eestist eemal (nagu sinagi) ja siis kui tagasi, saab üks meist taas rõõmustada. seekord vist jälle sina, mul selline karvane tunne ..... :)