Tuesday, November 13, 2007

6. nädal, 2.päev

Hommikusöök möödus jällegi omleti, salati, majoneesikillu ja astelapajumahla seltsis. Jummala nõme, nad on Terevisioonis vahetanud hommikust multikaid. Täna näidatav oli tõsiselt lastekas; need lammaste multikad võiksid siiski tagasi tulla, need olid nii elulised. Nii ma siis lohutasin oma kurba meelt ka ühe porgandipirukaga.

Lõunaks oli seekord pilaff sealihaga, porgandisalatit ja klaas külma piima. Sõrnikuid moosiga proovisin ka. Päeval jõin tassi teed meega ning lisaks limpsisin nii mõnigi kord lusikatäit mett.
Õhtusöögiks oli juustumuraka jogurt.

Trenni sai kah tehtud: traditsioonilised 10 km sõudmist, ProEllixe kuur ja lõpetuseks ka natukene turnimist stepperil. 1.15 kokku, pulsid 146-124 ja kaloreid oma 800. Pärast trenni olen nüüd ära vitsutanud ka 4 väikest õunakest. Kaalu 108.6 kg.

Patustatud: Hilisõhtul tegin pattu ja ampsasin maialt ära ühe juustutüki, no tükk oli oma 70 grammi umbes suur ja andis ikka nosida. Aga ülihää oli. Samas hommik oli õhtust targem, ses suhtes, et midagi hullu sellest juustust ei juhtunudki, kaal langes oma 1.1 kilo.

31 comments:

Anonymous said...

Looduslaps

Kilod tulevad maha nagu äsja sadanud lumi:D!!!

Anx said...

ma ka aru enam ei saa, kuda need tal nii kergelt tulevad....

@mirx said...

no lumesadu jäi järgi, loodame, et kilode langus järgi ei jää...

Unknown said...

no kuule Mirx, ära salatse, aita ikka kaaskannatajaid ka oma nippidega ;)ei saa aru, kuidas see kaal Sul nii hästi kukub..

Anx said...

paistab,et Mirx elab jõusaalis :)

Unknown said...

mulle siiamaani paistab, et üks asi on see, et ta teeb megalt trenni (iga päev!!!) ja teine asi on see, et ta õhtuti ei söö palju ja rasvaseid asju. Samas lõunad on ju suht isased, nii et see kalorikulu on ikka väga suur.. kas on veel midagi kavalat, ma pean annikalt siseinfi küsima, sest Mirx on kuidagi sõnaaheraks jäänud ;) (ta ei julge vist väga palju avaldada, tahab ju oma konkurenti edestada ;))

@mirx said...

ärge nüüd materdage mind siin. see ikkagi minu blogiruum, nii et paluks vähemalt elementaarset austustustki minu ja mu kaalu vastu :D:D:D

sõnaaheraks olen ehk jäänud selle tõttu, et:
a) loominguline kriis - kaua sa ikka jõuad ühtemoodi asju kirjutada ja pikalt teemadest vatrata, panen asjad suht lühidalt enda jaoks kirja. Eks ükskord tule uuesti aeg, mil peerud löövad kahel otsal lõkendama ja sulg hakkab kiiremini ja rohkem jooksma
b) laiskus mängib ka oma osa, nii et veedan rohkem aega niisama netis ringi vaadates ja lugedes kui ka msnis tsättides
c) väsimuski tükib õhtuti peale, nii et seegi tõmbab netis oleku aega lühemaks

Anx said...

ja salaja teed trenni....... tahad kõik võidud endale napsata!!!!

@mirx said...

vaata, annika, nagu ma juba kaalulangetamise alguses mainisin, siis võitmine ei ole mul eesmärk omaette, ikka väike vaheldus, mis aitab seda rutiinset 25. nädalat põnevamaks muuta.

Ja salaja ei tee ma mitte kuidagi trenni: esmaspäeval olin ma ju täitsa avalikult volles ja vedasin Sindki läbi erinevate skeemide kohale; eile olin IT-maja jõusaalis, kuhu oleksid ka saanud tulla; täna lähme koos squashi mängima... mida Sa veel tahad?

tahad ehk jõuda jälile sellele "trennile", mida ma öösiti kodus oma voodis magades teen? :P

Unknown said...

me ju ei materda väikest Mirxi, vaid püüame Sinu edule ja edu saladusele jälile jõuda!!! Ainult kiidusõnad ju, et nii tubli oled. Aga meie tahame ka selliseid tulemusi!!!

Anx said...

oioioi, nüüd läks asi küll väga isiklikuks..... aga vaata, just see öine asi paistab sul hästi välja tulevat, kui ligi kilo ööga kaob....... aga kas me nüüd jõudsime su saladuse jälile, ööd on just need efektiivse kaalulangemise põhjuseks?
magad ikka üksi?

@mirx said...

oioioi, need isiklikud teemad ju kõikse huvitavamad ongi ju; või mis? intriige peab ju looma ja saama!

jaja, ma magan üksi, aga see mis enne uinumist toimub ja mis pärast ärkamist toimub, see on juba teine teema ...

Unknown said...

kuule nüüd hakkas mul ka põnev ;))
kui Sul seal nii vilgas ööelu toimub, siis kuidas korterinaaber magada saab.. või on tema ka asjaga seotud ;)

Anx said...

asssaaaaaa, nii nii. aga tegelt sul õigus Mirx, egas jah, põhitegevus toimubki enne uinumist ju :) egas siis magades actionit ei saa :)

@mirx said...

Piret, jätame Raili ikka ilusti oma tuppa ja oma voodisse magama;)
Nii nagu asjad on aegade algusest olnud, nii nad ka on praegu ja tulevikus. Siit ei maksa mingit intriigi otsida.

Aga öine pidu käib mus eneses ja samuti ka naaberkorteris&koridoris. Noored rahvusvahelised tudengid vist sinna kolinud.

Aga teinekord saab actionit ka magades ... vähemalt unenägudes ja pildiraamatus :p:D

Unknown said...

tahaks laenata neid kaalulangetavaid unenägusid ;)

Anx said...

ma võtaks 7 tk, igaks nädalapäevaks :)

@mirx said...

neiud-neiud, neid saab laenutada ainult koos minuga. Mina ise nendes unenägudes ja pildiraamatutes olengi peategelane. Ja abielunaistele põhimõtteliselt ei anna välja. Või ainult siis, kui tal on oma mehe luba olemas.

Anx said...

Õnneks ei saand mina praegast pihta :)

Unknown said...

kuule aga siis ma pean Andrese käest küsima, et äkki võid meile tulla mõni õhtu, kõik ju püha eesmärgi nimel ;))

@mirx said...

üks ei saa asjale pihta ja teine peab mind jumalaks ja võtaks kasvõi kohe endale nippe jagama. Saa sa nüüd nendest naistest aru :P

Anx said...

Mirx sa ei saand pihta ise. Ma sain väga hästi sotti- aga see lause tähendas hoopis seda, et sinu kommentaar ei käinud mu pihta, st ei olnud mu suunas suunatud..... mitte et ma ei oleks sotti saand. sain ja väga hästi......

@mirx said...

no mis ma räägin - ma ei saa ju naistest aru :D

Anonymous said...

Kostaks ka veidi. Nägin seda poissi(võib ju ikka nii nimetada Sind)üle pika aja reedel ja ka pühapäeval. Ka söömas. Ja seal see uba peidus ongi. Minu arust teeb Mirx seda, mida paljud ei suuda: kui on otsustanud vähem süüa, siis sööb ka vähem, ega lähe salaja näljendama. Ja liigutab nii nagu vanasti(ehk siis Pärnu päevil): iga päev!

@mirx said...

mamps räägib muidu tarka juttu, aga vaat, eile õhtul läksin ja näljendasin... jube hea oli ... tahaks veel ...

Unknown said...

ei taha veel, ei tohi veel!!!
ja tubli oled Mirx!

Anx said...

70 gr juustu pole suur näljendamine. Mina nt söön kapi tühjaks, kui isu peale tuleb :( ja tihti tuleb...
Tegelt oled jube tubli, kui suudad niimoodi vähem süüa ja iga päev kenasti trenni teha. Energiat trenni tegemiseks puudu ei jää?

Anonymous said...

Looduslaps

edu saladus peitub selles, et peale trenni tuleb kohe jooma hakata(nii umbes 20-25 minutit kokku)...tegelt tuleb ka ennem trenni juua ja trenni ajal...sis ei teki mikrovigastusi.......

Anx said...

ja oluline on vaadata, mida juua onju? igasugune kraam ei mõju hästi.....

@mirx said...

juua tuleb ikka põlevat kraami, onju vennas!? kuidas need rasvad siis muidu põlema lähevad? Ja pärast trenni kõlbab mitu õlut ka, äsja tsiteeriti ju postimehes uudist, kus toodi välja, et õlu on pärast trenni kasulikum kui vesi. btw, mitu õlut on juba sees, vennas????

Anonymous said...

Loodulaps

Mirxil õigus, et peale trenni tuleb õlut juua. Esiteks, maitseb tunduvalt paremini kui vesi, teiseks taastab lihaseid ning kolmandaks viimane uuring näitab et õlu aitab ka mälu parandada, kui seda igapäev juua(1-2 kannu vähemalt!!!)

...kusjuures, eile oli selline õhtu kus mul polnud võimalus peale trenni õlut juua(külmkapp oli tühi sellest), mis on halb...kuna hommikul tundisn ennast kuidagi kehvast, lihased olid väsinud ja üleüldine väsimus oli...ehk tekkisid mikrovigastused...