Sunday, November 18, 2007

6. nädal, 7. päev

Tundub, et suutsin õhtuse kaaluga läbi murda 108 kilo piirist. 107.9 näitab teine praegu ja midagi muud (peale vee ehk ainult) ei ole enam plaanis sisse tarbida. Selle pealt võib loota ehk isegi, et homme hommikul suudan läbi murda ka juba 107 kilo tasemest. See siis tähendaks 2 kilo allavõtmist kontrollkaalumisel isegi :) Naisssssss, ma ütleks. Kui seda ei tulegi, siis 1.5 kanti peaks ikka ära tulema. Eks hommik ole targem kui õhtu.

Mõneti on see isegi üllatav, sest eile sai ju rämpsu suust sisse aetud. Aga ehk see oligi motivaatoriks tänastele tegudele. Nimelt sai täna piirdutud ainult kahe tõsisema söögikorraga, kusjuures kõht ei olegi tühi. Hilise hommikusöögi sõin kella 1 paiku: 3 juustuleiba (kas panite tähele, et tomati jätsin ära; võrreldes eilsega), 3 banaani ja 2 klaasi mahla. Kerge turgutus pärast trenni väikese (35gr) MAXIMIZE šokolaadimaitselise valgubatooni näol, 9.9 grammi valku 35 grammis šokolaadis. Lisaks veel 18.4 gr süsivesikuid ja kõigest 3.2 gr rasvu. Hiline õhtusöök oli kella 8 ajal (kuna enne olin liialt väsinud pärast trenni): tomatit-kurki-ja-kodujuustu, jällegi pea 2 klaasi mahla.

Trenn oli täitsa mõnus täna. Harku ringil vudistasime ringi koos neiu A'ga. Tema oli täna õite tubli, hommikupoolikul käis veel podi pumpamas. Nii et eks homme tuleb tihe rebimine, ma isegi olen nõus kaotust taluma, kuna neiu A on olnud tõesti see nädal trenni tehes tubli ja vääriks preemiat võiduauhinna näol :)

Kokku jooksime siis 1.25, distantsi tuli sinna 11 ja 12 kiltsa vahele, ma pakun. Jätsime ära need Trummi tõusud ja Hiiu statka juures oleva haagi, muidu läbisime seda Harku ringi 15 km rada. Väga mõnus oli joosta, lumi krudises jalge all, kopsud nautisid seda värsket õhku metsa vahel ja aeg veeres omasoodu, kuniks juba paistiski Nõmme spordikeskus. Kaloreid kulus 1400, pulsid olid 174-155. Kõige lõppu mõnus taastav saun sealses spordikeskus; elu on tõesti ilus, ma ütlen.

12 comments:

Anonymous said...

Ma panin hääletuses 95 kilu, et nuh, nats pekki peab sooja ka hoidma ju :)

Anonymous said...

Võrreldes eilsega tervelt 2 võileiba vähem hommikuks!!!! Aga tomat võiks küll peal olla, see ei tee küll paha.

Anonymous said...

Jaa. Jaa, tomm on hea. Söögi ainult tomatiga leiba (Y).

Ja siis, et tegelikult on elu dünamiit.

@mirx said...

ei olnud rohkem leiba noh, seegi oli veel tegelt nädala keskel juba vanaks saanud ametlikult, mida need kaks päeva hommikuks sõin. aga viga polnd tal tegelt vigagi. tommi oleks pannud küll peale, aint et kuidas ma panen ühe suure tommi kolmele leivale. Eile üritasin kolmele leivale seda peale panna ja no ise nägite, mis lõpptulemus oli - tervelt viis leiba kulus ühe tommi jaoks. Täna olin juba targem, ei hakanud tomatiga üldse laristama. Aga seejuures panin rohkem juustu ja nüüd tuli veel meelde, et tegelt ampsasin hommikul ka ühe jämeda tüki juustu lisaks ära.

Aga kuidas te üldse saate samal ajal kommida? Ma tahtsin just magama ära minna, aga õnneks nägin, et keegi tunneb minu vastu ikkagi huvi :)

Aa, paps on ju ära, siis mitmed arvgutid ju vaba...

Anonymous said...

Ei ole paps ära. Lihtsalt emal õnnestus arvutisse end sisse smugeldada.

Me siin msn'ime ka üksteisega samas majas olles. Ei ole miskit imestada.

Anx said...

Nu, 3.2 kg rasvu batoonis on küll aegade suurim kogus :)

@mirx said...

oi, milline eksimus mul kilode ja grammidega. parandan kohe ära.

Anx said...

Et siis jooks värskes õhus tasus end kuhjaga ära, paistab nii :)

@mirx said...

mul tuli see tasumisetund, jah, lõpuks täna hommikul ... aga õnneks Sinagi ei jäänud eile väikesest tublidusepreemiast ilma ja täna hommikulgi väärisid pisikest lohutusauhinda ;)

Anx said...

jaaa, tähhhh!!!

@mirx said...

palun-palun,
eks ma katsun teinekordki kaaskannatajaid ergutada ja meeles pidada, siis mul endal langevad kilod lustlikumalt

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.