Monday, November 19, 2007

7. nädal, 1. päev

Nii, päev algas lootuste purunemisega: ei ma suutnud hommikul kodusel kaalul jõuda uude kilogrammi, vaid pidin leppima 107.3 kiloga. Kontrollkaal näitas isegi seekord vähem kui hommikul kodus - 107.1 kg - mis on natukene üllatav, kuna tavaliselt on olnud vastupidi. Aga see siis tähendas, et 6. nädalal langetasin kaalu 1.8 kg võrra. Sellise tempoga jätkates on jõulunädalateks igaks juhuks piisav puhver olemas, nii et eks siis ole juba omaasi, kas ma lähen seda puhvrit kasutama või jätkan samal hoogsal kaalulanguskursil. Ühtlasi tähendas 1.8 kg ka 3. alavõidu võtmist, kuna neiu A. suutis kõigest 0.7 kg alla saada, mis on ka ju tegelt tubli saavutus. Ses suhtes, et kui ta sama trendiga suudaks jätkata, siis ta oleks jõuluks pea oma vajaliku kaalueesmärgi täitnud.

Mõneti oli võidust ka kahju, nagu ma juba eilses postituses mainisin, siis neiu A. oleks väärinud oma tubliduse eest võitu. Sest kolm korda kaotuskibedust tunda, ei ole just teps mitte kerge. Eks seda väikest pettumusenooti oli ta näost ka välja lugeda, lisaks keeldus ka kategooriliselt minuga koos hommikust söömast. Siiski suutsin vist ta meeleolu tõsta väikese lohutusauhinnaga Brüsselist toodud tumeda šokolaadi vaarikatega näol. Oli teine juba tükk aega seisnud mul kodus voodi kõrval laua peal, ahvatlus missugune. Õnneks sain temast lahti. Hää olevat olnud. Järgmisena ootab laua peal veel viimane karbitäis Brüsselist toodud trühvleid ... someone!? anyone!? noone!?

Hommikusöök: naturaalne omlett, salatit, lihapirukas, palju majoneesi, millest ainult väheke ära kasutasin, klaas seekord palju tummisemat astelpajumahla.
Lõunaoode vahetult enne lõunasööki: 5 piparkooki/küpsist, 3 šokolaadikommi
Lõuna: seekord üle pika aja Mauruses, kalkuni šaslõkk (keefiri marinaadis) keedukartulitega, klaas keefirit
Õhtul enne trenni: kirsi kohupiimahõrgutis, pool pakki beebiporgandeid.

Trenni sai kah tehtud, juba teist nädalat järjest ei olnud Laimondsit kohal, aga mahvi sai sellest tõsiasjast hoolimata kõvasti. Saun otsa ja kõik vedelikud olid lõpuks kehast välja pigistatud.

Mis hommikul jäi tegemata, sai õhtul ära tehtud. Kaal näitab uut kilo - 106.9. Ma ütlen, et volle on üts õite hää kaalulangetaja. Nädala alguses kilo maha ja siis on nädal otsa ainult muret ja vaeva, et seda hoida. Nii see eesmärk mul lähenebki.

13 comments:

Anonymous said...

Mirko, Sa vana vaenlane, kas siis sokolaad on kaalualandamise juures lohutusauhind? Ja õerasuke on Tln tulemas, ta armastab trühvleid - tal kaaluga korras.

@mirx said...

vaata, mamps, lohutusauhinna eesmärk on vastaspool tuju tõsta. Kui sära silmis, siis langeb kaal paremini. Mossitades ja kurb olles tuleb toda ainult juurde. Teiseks oli tegemist väikese šokolaadiga, mis liiga ei tee. Kolmandaks on hommikuti šokolaad täitsa lubatud.

Kas te olete kodus kõik selle karbi trühvleid juba ära söönud, et te uusi juba niimoodi krabate. Ja on ikka kindel, et mu õel on kaaluga kõik korras????

Anx said...

Ei, soks oli väga hää, pistsin selle üksi pintslisse, kellelegi teisele ei andnud. küll aga võtsin teistelt ise juurde :) hetkeks oli tuju hea küll. ma nüüd sel nädalal sporti ei tee, lähen oma vana strateegia juurde tagasi, mida vähem sporti seda parem. eks siis järgmine esmaspäev ole näha, kuidas selline lähenemine mõjub kaalule.

@mirx said...

aiaiai, kui nüüd vana strateegia kasutusel, siis tuleb mul vist kaotusepisaraid hakata järgmine esmaspäev valama.

Mul just olnud see strateegia, et Sind trtenni kaasa kutsuda, kuna siis Sa ei saa oma mitte-trenni strateegiat kasutada ja nii ma selle võidu vormistangi.

Ma just mõtlesin, et täna ilus ilm väljas ja õhtul seaks plaanid uuesti Harku ringile ning hakkan just kaaslasi otsima. Someone? Anyone? Noone?

Anx said...

Mul täna kohvikupäev :) ByBy trenn

Hannele said...

Aga muidugi on kodus trühvlid otsas. Vaata, kes seal elavad.

Ja minu kaaluga on kõik vägagi korras, tänan küsimast. (st, loe: mina olen rahul)

:)
Ma siis tulen varsti.

Anonymous said...

Trühvlid ammu otsa, meid oli palju, nii umbes 10 hinge ja ühegi suu ei olnd seinapragu!

Maarja said...

Mis kommisöömine see nüüd lahti läks!:) Kellel sünnipäev on?

rallukas said...

Mina korra küsisin nende trühvlite kohta... aga näed - seisavad siiamaani seal lauanurgal...:P

Anonymous said...

hmm, polli tulemusi vaadates tundub et panin oma pakkumisega konsensusest tiba mööda... aga ei ole midagi: küll ta ka 90-st alla kukub kui kaalulangetamine meeldima hakkab. mmm, aga see mõte et jõuluajaks endale puhver luua et siis nautida, see viska küll kiiresti peast, väga ohtlik oleks selline tegevus stabiilse kaalulangetamise seisukohast. been there, done that :P

@mirx said...

kus need neiud siis kõik on, kes trühvleid noolisid?

@mirx said...

väga hea, et keegi ikka usub minusse, et ma olen suuteline enamaks kui mu väike suu on välja öelnud. eks vaatab pärast 90 kilo, kuidas selle 85 või 78-ga jääb

aga jõuluaegne puhver: eks puhvri teen ette ikka, aga kas ma selle kallale lähen, see on omaasi...

Anonymous said...

78 kg on poisikese kaal. See pole Sa enam ammu!