Friday, November 16, 2007

6. nädal, 5. päev

Uhh, õnneks pole täna palju pajatada. Trenni poole pealt on täitsa 0, sest tegin tänase õhtu trennivabaks ja lõõgastavaks. Nimelt oli vaja nautida 5. nädala auhinda - sushit :)
Cafe Tao Tornimäel. Hää toit, mõnus kaaslane ja lahe pleiss. Mida hing veel ihata oskaks?

Ära sai siis proovitud maki-futomaki set, milles oli siis sushit nii lõhega, tiigerkrevettidega (kõikse paremad), tuunikalaga kui ka mingise mayakiga või misiganes see viimane oli; ei ole enam meeles. Aloe vera teed puuviljadega sai kõrvale rahustuseks rüübatud. Ja ega kirss siis jäätise pealt ei saanud puududa. Riceice ehk riisijäätis kirssidega oli kõige krooniks.

Kui keegi veel aru ei saanud, siis thumbs up Cafe Tao'le. Üks lemmikkoht jällegi juures mul.


Muud järamised:
hommik: mitmeviljapuder topeltmoosiga, astelpajumahl
lõuna: f tähega algav pasta, lindikujuline (vennas, ole hea täpsusta nimi) krevettide ja päikesekuivatatud tomatitega. Cafe Pärnu kohvikupoolses osas. Väga mõnus kreemjas oli see, krevette oli ikka palju, lisaks peal kaunistuseks vähk vist. Ananassimahl (paki lõpp ehk mõnusalt mehune) ja 3 pisikest kuklit kõrvale.
oode: tee meega ja väike trühvlilaadne poola kompvek; kohupiimakreem

11 comments:

Anx said...

Esimene 0 päev üldse??????

Anx said...

Riisijäätis kirssidega........üks mu uutest lemmikutest!!! nämmmaaaaa

@mirx said...

päris esimene 0 päev ikka ei ole; neid ennegi ette tulnud. no reisude ajal eriti (kolmapäev Brüsselis) ja Riia nädalavahetusel olid kõik need 3 päeva trennivabad...

Anx said...

Aaaa, siis ok. Ma juba muretsesin, et kui oli esimene 0 päev, ja sa istud seal üksi kodus ka veel, mine tea mis hullusi veel tegema hakkad :)

@mirx said...

oot, kas see oli varjatud ettepanek tulla mulle järelvaatajaks trennivabadel õhtutel?

Anx said...

mmmmm, sellisel hilisel kellaajal ma küll nüüd miskit tõsist ei mõelnud, ausalt :)

Anx said...

Klee Mirx, jätame teistele ka kommentaariumisse ruumi oma mõtteid avaldada onju??!!

Anonymous said...

Looduslaps

..juba ammust ajast on see tuntud F tähega pasta farfalle:D!!!

Paistab, et reede oli kergem kalapäev:D!!
Tegelt on reede tavaliselt kalkunilihapäev:D!!!

Anx said...

ja laupäev on jalgpallipäev onju?

Anonymous said...

Kas Su kaal on katki? Ei mingeid nubreid enam! Ma nii armastan neid. Ja kuidas ma ennustan, kui statistikat ees ei ole??

Anx said...

Ei usu,et Mirko kaal katki on.......aga mul küll on. st tegelt vist ei ole päris katki, tuleks vist uued patareid sisse osta ja nii ta terveks saakski. Aga Mirko on kindlasti linna peal chillimas, ja pole aega siin mingitest numbritest kribada :)