Wednesday, November 14, 2007

6. nädal, 3. päev

Täna lunastas siis neiu A. välja oma 3. kontrollkaalumise kaotuse. Mängisime squashi. Nagu neiu A. seda ise kommenteerib: "tuleb veel harjutada, vastane ei läind õieti märjakski". Oli küll kerge treening: 52 minutit, pulsid 122-155, tsoonis (ehk 137-155) veetsin kõigest 7 minutit, kaloreid kulutasin pea 600 - madalast pulsist tingituna oli trenn eriti rasvapõletuslik (55%). Nii et teinekordki võib minna. Aga neiu A, tal oli enamus ajast keel vestil. Eks ma olen erinevate reketitega olnud rohkem sõber kui tema, nii et mul käene osavus võimaldas rohkem vaadata, kuhu nurka ja kas ette või taha lüüa. Neiu A. nägi põhiliselt vaeva, et pallini jõuda ja siis sellele pihta saada. Aga ta oli väga tubli, pea kõik pallid ikka jooksis ära. Ja mängu edenedes hakkas ka targemini mängima. Tast võib veel asja saada :))) tuleb aint trenni teha, käelist tegevust (ehk siis löögitehnikat) lihvida, liikuvust parandada (eriti tagasiliikumine pärast löögi sooritamist) ja tarka mängutaktikat juurutada. Siis ta hakkab ehk juba mindki jooksutama ...

Hommik: herkulopuder topeltmoosiga, mida seekord oli jube palju, porgandipirukas, kuna kõht oli ikka rämedalt tühi, astelpajumahl.
Lõuna: praetud võikala ahjukartulite ja salatiga (porgand + mingi segasalat), klaas keefiri.
Millalgi pärast lõunat: tee meega. Kusjuures tundub, et see doonorite mesi on imelik, kaks päeva järjest on tunnike-kaks pärast tee joomist kõht korralikult lahti raputatud. Peab vist homme samuti eksperimendi tegema ja siis sellest meest loobuma!?
Õhtu: päev lõppes nõnda kiiresti, et unustasin söömast kohupiimakreemi. Õnneks tõi Anneli Brüsseli piltide ja video vaatamisele kaasa viineripirukaid ja mõnusat kohupiima-kirsi kooki. Cafe Boulevardist. Ülihea. Nii et päris tühja kõhu pealt trenni ka ei läinud. Samuti proovisin ära ka mõned (2) kommid, Kalevi omad.

Kaal: 108.8 kilo

18 comments:

Anonymous said...

Looduslaps

6.nädal 4.päev
Hommikusöök: omlett killu-killukese majoneesiga, topelt-topelt-topelt astelpajumahl, sepikulaadne toode.
Lõunaoode: 3 ime-ime pisikest õunajuppi
Lõuna: kartulipudrumägi üleküpsetatud heigifileega poola kastmes, kapsa-suitsujuustusalat(no juustu oli minimaalselt), klaas a-hapupiima

vahepala: muraka-mee-me 3 bakteriga jogurt

:D:D:D

Anx said...

mis see nüüd siis tähendas, keegi kommenteerib???? iroonia?

@mirx said...

mis, vennas, plõksid jah?

aga phmt ma saan sulle ohjad üle anda, kui kokkuvõtete kribamistest väsin...

@mirx said...

tubli, annika, ja sulle võin ma üle anda valvemoderaatori-kommentaatori tiitli, kes kaaskannatajaid ja muidu läbustajaid vajadusel korrale kutsub

Anx said...

Deemet ma ei teadnud, et Mirx ka seda reketit valdab..... Plaan oli ta platsil põrmustada, kuid juba üsna mängu alul hakkas koitma, et täna olen hoopis mina see, kellele kerge vaevaga ära tehakse..... aga olen alati arvanud,et harjutamine teeb meistriks..... kui just mitte meistriks, siis kogenumaks kindlasti. Mina sain trennis oma jooksuisu rahuldatud, lõpus vist juba andsin allagi, lühikesi ja nipiga palle ei hakandki enam taga ajama. Teise/Kolmanda mängu lõpus oli isegi reaalne võimalus võita seisult 8:8, kuid kuna täna lissalt pidi Mirxi päev olema (tema väljateenitud auhind ikkagist ju), siis otsustasin et teeme 10-ni ning nii õnn vastase õuele läkski :) ei, aga väga mõnus oli, i-le oleks täpi peale pannud saun, kuid seda kahjuks meile ei võimaldatud. Aga mina igastahes olen nõus mõni teine kordki üritust kordama!

@mirx said...

oot, kas ikka mitte setid ei jäänud 3-1 minu kasuks. Minu mäletamist mööda ma pingutasin jubedalt, et päästa 3 setis end halvimast... ja lõpuks terendaski Su setivõit? Või ma mäletan midagi valesti???

Anx said...

ma kah ei mäleta, ju siis ei olnud punktid need, millele mängus tähelepanu pöörata ja mida ilmtingimata mäletada :)

@mirx said...

no räägi välja, millele Sa siis oma tähelepanu pöörasid ...

Anx said...

ääähhhhhhhh, sa suur poiss, mõtle ise!

Anx said...

Doonorite mesi..... Mis sa arvad, et doonorite sokolaad oli parem w? Mul üks töökaaslane küsis, mis ajast see sokolaad on huvitav? Maitses kahtlaselt. Ja kas su korvis olid ploomid või klassifitseerisid need kuskile mujale?

@mirx said...

see šokolaad tundus vägagi ahvatlev, suutsin siiski oma tungid maha suruda ja mee juurde jääda. Aga soks tundus olevat minevaim kaup, kõik, keda nägin, võtsid toda, v.a üks tüüp, kes minusugusega liitus. Ploomid, nendest ei tea ma mitte mõhkugi, nägid väga söödavad välja ... samas ise ma neid ei saanudki, kuna see oli sarnaselt soksiga töökaaslaste hulgas minevaim kaup. Peaks homme küsima teistelt, mis värk nendega oli.

Anx said...

igastahes kui su tungid peaksid tuhast tõusma, siis pöördu mu poole, saan sulle seda soksi pakkuda :)

Anonymous said...

Looduslaps

Mirx, ma lihtsalt proovisin aimata, mida sa täna omikul sööd;)?
Mõni asi läheb kindlasti täpp ning kuna täna on neljaba, ja juba vanasti oli neljaba kala päev....seega, otsustasin su lõuna toidusedelisse kirjutada kalaroa. Samas soovitan kala süüa vähemalt 3 korda nädalas. Õhtuks sobivad igasugused kalkunilihast toidud ka...ja tegelt võib peale 6 ka süüa, kuid täpselt mida, seda pead ise välja uurima? Tort-no ma ei usu...torti võid lahmida hommikul niipalju kui tahad ning siit ettepanek...kui oled mõnel üritusel kus pakutakse tort, siis keeldu seda söömast ja küsi kas tohib kaasa võtta, et saaksid selle maitsvalt hurmava tüki omikusöögiks ära manustada;):D!!

Anonymous said...

Jälle mina tarka(Mirxi väljend) juttu ajamas. Tahtejõuga on sellel poisil hästi: kui midagi kindlalt tahab, siis ka teeb nii(tahab-õpib tennist mängima(või miskit muud), kuigi eeldusi minimaalselt, tahab - ei söö,tahab - siis sööb, tahab -teeb/ei tee trenni; just nii nagu tema tahab). Tähtkuju sõnn, pole siis ime.

Anx said...

Eks see tahtejõud ole kuskilt päritud arvatavasti :)

@mirx said...

mamps, vaat, kui sa tahad tarka panna, siis ole faktides täpne, muidu jääd kergelt vahele: jäär olen, mitte sõnn. Ära aja mind vennaga segi, nii vana sa ometi ju ei ole veel, et mäluga halvad lood.

@mirx said...

vennas, torti-kooki võib vast enne trenni lubada, siis läheb see vist õigesse kohta ehk kohesesse tarbimisse trenni ajal.

Anonymous said...

Vabandust! Just mõtlesin, et jäär, aga teha mitut asja korraga (tööd ja muud) ei ole minuvanustele enam lubatud. Millegagi paned ikka puusse!Vaja vist õlut rohkem tarbima hakata...