Monday, November 12, 2007

6. nädal, 1. päev

Tundub, et pikk uni tasus end ära. Oma 10 tundi und tähendas -1.4 kilo hommikuks. Peaks teinekordki mitte trenni minema ja magama korralikult. Kontrollkaal näitas siiski 108.9 kilo, aga tundub, et sellest siiski piisas, et lüüa neiu A'd teist korda järjest. Nii et hetkeseis meil viigis 2-2.

Hommik: Omlett salati ja killukese majoneesiga, astelpajumahl
Lõuna: lõhe juustuga (ja krabipulgad olid ka sinna sisse suratud), ahjukartulit ja salatit
Õhtu oode: väike kohupiimakreem

Ja nii tuligi Laimondsi volletrenn peale. Ilma Laimondsita seekord.
Kaalu 108.8 kilo. Tundub, et olen kaalu langemisega saanud järje peale. Läheb nagu lepase reega, väidetavalt on isegi visuaalselt näha :D ja riided hakkavad vaikselt juba suureks jääma. Aga poodi ei viitsi ka veel minna, sest eks needki uued jääksid mul varsti suureks. Kui ma juba liiga rääbakas hakkan välja nägema, eks võtke siis mul käe alt kinni ja juhatagem mind poodi uusi pükse ja särke ostma. Teie vaev saab tasutud!

3 comments:

Anx said...

viik jah. Ja sinu auhinnad ootavad sind sel nädalal ees, kaks korraga kohe......nii et pane end valmis :)

@mirx said...

magus nädal tuleb sellest jah.
enam ma muud ei teegi, kui ainult mõtlen nendele auhindadele :D

Anonymous said...

Niipea kui oma rutiinsest ümbruskonnast välja satud hakkavad mingid halvad kombed tekkima... Ei tohi sind ikka igale poole Hollandisse ja Lätisse lasta. Aga see vist vastab tõele et rohkem und aitab liigse isu vastu.

Mmmm, kui häda käes võin oma vanad püksid sulle anda. Võivad siiski pisut lühikeseks jääda.