Monday, December 10, 2007

10. nädal, 1. päev

Huh, hullumeelne 9. nädal sai oma õnneliku ja positiivse lõpu. Vaatamata raskustele sai ikkagi pool kilo alla rebitud, kuid siiski üle pika aja ka kaotuskibedust tuntud. See võiks öelda, on isegi motiveeriv, sest näitab, et miski ei tule siin iseenesest ja sunnib mind rohkem pingutama.

Nii ma siis olengi tänaseks õhtuks jõudnud 103.1 kilo peale. Kõik see tänu Laimondsi volletrennile. Seal on ikka intensiivsus megasuur ja särk muutunud läbimärjaks juba esimese poole tunniga.

H: riisihelbepuder topeltmoosiga. Astelpajumahl. Moosiks oli täna maasika toormoos, aga see oli ülimalt vedel. Nii et hakka või venna juttu uskuma, et nad lahjendavad seda veega.
L: hakklihakaste ahjukartulite ja porgandisalatiga. Keefir, sepik ja leib.
Õ, oode: mustika kohupiimakreem. Tass teed meega.
Õ, pärast trenni: Üks banaan ja tass teed meega.

10 comments:

@mirx said...

kusjuures, see banaan vist rikkus kõik ära. Sest täna öösel tuli kõigest 300 grammi alla. Või oli siiski tingitud vähesest veetarbimisest ... Kuigi trenni jooksul sai joodud ära 1.5 liitrit vett, päevalgi nii pool pudelit (pudel tähendab minu jaoks suurt pudelit) ja heauneteemeegagi. Võta nüüd kinni...

Unknown said...

õhtul ära banaani söö, selles liialt süsivesikuid, söö ikka mandakaid või õunu ;)

@mirx said...

nagu siis mandaktes ja õuntes süsivesikuid poleks... kuigi jah, tsipa vähem

samas mandakad ja õunad ei täida kõhtu ega võta ära tühja kõhu tunnet, banaan küll

Anx said...

Kusjuures, ma kuskilt lugesin, et banaani ei soovitata ka hommikusöögiks süüa......krt seda teab siis, mis puuvili see selline on.... :(

Unknown said...

kuule Mirx, Sul ju ei ole tühja kõhu tunnet?? ;)
no banaan ja viinamarjad on kõige suuremad killerid.. õuntega küll banaani võrrelda ei saa ;) ma olen suht palju kuulnud väljendit, et banaan teeb paksuks ;)) kuigi jah väga hea on teine.

@mirx said...

no eile oli, eks see oode oli imetilluke ja trenn kurnav. Samas pärast eilset trenni kulus kindlasti see banaan marjaks ära, ma olin ikka suht kurnatud. Tänagi annavad jalad veel naca tunda, aga pole hullu, teen ühe volle täna jälle otsa, küll siis see üle läheb.

ja banaan ei saa mind paksuks teha, ma juba olengi paks :D

Unknown said...

KOOOOOMIK oled hoopis!!! ;))
Aga banaani asemel võiks ju mingit lahjat kohupiima süüa, see peaks toitma küll ju.. kui kodujuust ei toida.. kusjuures mul küll teevad mandakad kõhu täis, kui neid ikka süüa korralikult ;)

Anx said...

Mandakaid ei saa hunniku kaupa süüa, kõht hakkab puhitama ju :(

Unknown said...

mul õnneks ei hakka ;))

Anonymous said...

No kaht head asja (täis kõht ja suur öine kaalulangus) ei saa lihtsalt, ei saa, ei saa,... Ma ka alati õhtuti võitlen ja annan alla, sest tühja kõhuga uni ei tule.