Friday, December 07, 2007

7.detsember

Tänahommikust kaalu ei ole. On kaaluta olek.... A tegelt juhtus nii, et sõin kõhu enne kaalule astumist täis, mistõttu ei taha seda suurt numbrit nüüd siin avalikult näidata :)

Tööle osaliselt jalutasin, aind 10min kulus, see selline hommikune äratav jalutuskäik. Tööle jõudes olin justkui väike porikoll, sopp poolde säärde üles pritsinud. Kuid tuju hea, kuna oli ju nädala viimase tööpäeva hommik :)

Söömised:

* kell seitse hommikul- suuremapoolne ports vinegretti, kukkel toorjuustu katte ning räimerulliga, 1 maxi-banaan, 1 piparkook, peotäis lemmikmaiustusi - karamelliseeritud mandleid

* pool üheksa hommikul- tass Lattet, 2 puuviljaleiba, 1 glasuuritud piparkook, õun

* lõuna pool kaks päeval- spaghetid seente-aedviljadega, toorsalat, hapukurk, 2 puuviljaleiba, õun. Magustoiduks 400gr jogurtit (kuhu mul see kõik mahub, küsite nüüd onju?)

* pool viis õhtul- 2 õuna

* kell kuus õhtul- 2 musta leiba võiga, 2 räimerulli, klaas keefiri, jõhvika-rukkileivajogurt

* kell kaheksa õhtul- 4 näkileiba kaetud toorjuustu, makrate ning marin.kurkidega

Kui juba hommikul sai jalutatud, siis õhtulgi hakkasin sedasama tegema. Plaan oli hea, teostus nigel- poolel teel ei jaksand ja ei tahtnud enam selle külma tuulega võidelda, loobusin ning astusin trammi, maandusin peaaegu et kodu ukse ees. Täna ei ole trennipäev, reedeti tavaliselt ei ole. Vähemalt mul. Lähen sõbrannale külla, veedame toredalt aega ja siis pittu minek. Tannu pidi täna RockCafes uut plaati tutvustama, vbl jõuame omadega lõpuks sinnagi. Eks näis. Nii et Mirx, ära sa ole nii väga kindel, et ma nädalavahetusel end ilusti üleval pean, juba praegu tundub, et kisub metsapoole ääää.......

Kaaluda ka ei taha, numbrid ei ole täna minu sõbrad :(

8 comments:

Anonymous said...

Numbreid-numbreid-numbreid tahame?!?
Eilne õhtune räimerull sai väärikalt päeva jooksul..ptüi...juba hommikul tasutud:D

Paistab, et naistel ongi kaaluga nii, et ööga ei võeta essugi maha:D!!

@mirx said...

ja nüüd mõned räägivad, et mina söön palju ... kamoon... mul ei ole ju 6 söögikorda päevas. hea kui ma kolmega hakkama saan ja väga hea, kui neljaga maha saan

Anx said...

lisandus veel 2 söögikorda .... kokku seega 8:D

Anonymous said...

Tee kas sööte või kribate kommentaare;:)
Tööd ka üldse jõuate teha?

Anx said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Joomine on ea!!

Anx said...

Kell on pool 3 öösel. Ai, Mirx kus sa rõõmustaks praegu kui teaksid palju ma kaalun.... :(

@mirx said...

Sa eksid rängalt. Mina rõõmustan siis, kui Sul kaal ikka langeb;)