Thursday, December 20, 2007

20.detsember

Tahtsite tagasilööke ja nõrkusehetki. Aga palun! Hulgim ja täiesti tasuta :)

Täna olen toitunud "saastast"- piparkookidest, 200gr sokolaadist, kümnetest sokolaadikommidest ja koogist..... tavapärast toitu sõin kaaa lisaks veel, hommikuks hirsiputru topeltmoosiga, lõunaks mingit Waldorfi salatit ja võileibasid...... Ma võiks hoopis proovida sokolaadidieedile jääda- kui vaid Mirx teaks, palju ma eilse ja tänasega soksi kokku olen nahka pistnud, siis ma saaks suure koosa ma arvan.......
Annan teile õhtuks väikese arvutusülesande ka. Aidake palun mind arvutamisel!

Et siis palun välja arvutada, palju mul tänaseks õhtuks kaalu juures on võrrreldes esmaspäevaga. Vihjeks niipalju, et vett mul hetkel sees pole. Kaalun praegu ilma riieteta samapalju kodusel kaalul kui ma kaalusin esmaspäeval kontrollkaalul koos riietega. Et siis pakkumised, mis see nr on, mida ma nüüd enne jõulupraade kiirelt alla peaks saama, et sellel nädalal veel nulli jõuda? Tänud juba ette neile, kes võtavad vaevaks nats ajukääre liigutada :)

16 comments:

@mirx said...

no mulle kui matemaatikute pojale on see ikka kergemate killast ülesanne...

- riided on miski 1.2 kilo
- koduse kaalu erinevus 0.8
- ööga võtad maha 0.4 kilo umbes
- et siis praeguseks oled 1.6 kiloga miinuses

Võta aga üks šoks veel, ega see asja enam hullemaks ei tee. Teeb ehk meele helgemaks ...

Anx said...

+2 kilo võrreldes esmaspäevaga on õige nr w????

Anx said...

Puhta puusse Mirx! Koduse ja töö kaalu erinevus on 1,0kg, mäletad ma kurtsin ju? ööga ei võta ma maha miskit, naistel (st minul) ei õnnestu kuidagi....trenni pole ka juba ammu teinud.....riideid vb on ca 1,2 kg. Et siis ikka 2 kg ringi.....

@mirx said...

aga anna siis homme hommikul õige vastus ka teada... ehk kaalu end ära töö juures

Anx said...

Tahad mu jõulupeoeelse hommiku ära rikkuda w? Et ma sinna kaalule ikka hüppaks ja masendusse langeks????

Anonymous said...

Et mina kui matemaatikute poeg, siis mulle on see kerge ülesanne: Vastus on 2 kg kusagil!!

Anonymous said...

Öösel langetad kaalu siis, kui sa õhtul ei söö. Isegi peale 18.00 ei soovitata enam midagi. Eriti sellised asjad, mis vajavad pikemat seedimist (šokolaad jne.). Öösel on mõnda aega süsivesikud kasutusel ja nende puudusel hakatakse rasve lõhustama, aga kui kõva süsivesiku pomm all siis öö jooksul rasvadeni ei jõutagi. Ehk sama vanasõna, et hommikusöök endale, lõuna sõbraga ja õhtueine vaenlasele peab täitsa paika.

Anx said...

68,8 kg. Deemet, Mirx pani pihta ju!!!! Kuule, teeme juurdevõtu võistluse parem, mul +1,6. Oleksin kindel võitja :)

Unknown said...

muideks naised võtavad ikka öö jooksul alla, aga seda tõesti juhul kui õhtusöök on kerge.. olen vaadanud, et tavaliselt olen hommikuti 0,5 kilo kergem kui õhtul, aga kuna õhtuti söön kõvasti madariine endiselt (eile umbes kilo), siis on mida välja tulla ;)

Unknown said...

aga peale kuute peab ikka sööma, sest kui kõht on pikalt tühi, siis hakkab organism ju hoopis salvestama, kõige parem ju seedimist pidevat käigus hoida, 4 x päevas iga 4 tunni tagant süüa ja vahepeal mitte näksida ;)
aga süüa tuleb õhtul väga kergeid asju, mis seeduvad kiiresti (valgud, vähese süsivesikuga piiviljad), kui 9 ajal süüa, siis 11 ajal on kõht juba jällegi veidi tühi, aga lubab magama jääda ;)

@mirx said...

ma tahaks teada, et mida kehal salvestada on, kui kerge õhtusöök on olnud enne kella 6, siis trenn peale, kus energiavarud tühjaks pigistatakse, siis annad vett talle peale piisavalt... õhtu poole ehk väike tee meega ja no ei ole nagu õhtuks uut ja värsket energiat, mida salvestada. Võtta on ainult pekist, et öösel keha elus ja toimivana hoida.

Vähemalt mul veel seda pekki on, nii et lähimatel kuudel ma õhtuti toitu ei tarbi, et end öösel elus hoida.

Unknown said...

salvestada selles suhtes, et seedimisprotsess aeglustub, kui regulaarselt toitu ette ei anta, mida regulaarsem on toidu etteandmine, seda paremini süsteem toimib, seedimine ei aeglustu, kuna organism teab, et saab varsti jälle uut kaupa peale ja seega ei pea olemasolevat aeglasemalt seedima ;)
mõned meist ei saa tühja kõhuga magama jääda ;))

@mirx said...

no see õhtul tühjema kõhuga magama minek on puha harjumise asi...

alguses on valus, aga varsti läheb üle

Unknown said...

mul ei läinud ;))
või siis andsin liiga ruttu alla ;)

Anonymous said...

Jõulude ajal ei saa me üle ega ümber tumedas õllest:D

Anonymous said...

Ma juba ootan jõule: sel aastal süüa tegema ei pea(Mirx ei söö ja teised solidaarsusest ka), saab tumedat õlut(Mirxi vend toob, nagu ma aru saan), jõuluvana on kodus jne jne!