Friday, December 07, 2007

9. nädal, 5. päev

Tänane päev on täis vastakaid tundeid, ühelt poolt sai tehtud seda, mida ei oleks osanud ette nähagi, teiselt poolt jäid mõned asjad tegemata.

Hommikul jäi trenni jõudmata.
H: mannaputru sai üle pika aja, topeltmoosi ja astelpajumahlaga.
L: jube huvitav, et reedel vist kokad ei viitsinud kokata korralikult, pea kõik asjad olid otsas.. Nii et valikuks sai: juurviljastruudel ahjukartulite ja porgandisalatiga, hapukoor oli kastme asemel. Kaks viilu sepikut ja klaas piima. Pannkoogid moosiga!
Õ, oode nagu selgus: kaks kohupiimakreemi
Õ, pärast trenni: nagu kord ja kohus oli kodus ootamas Pireti poolt ette nähtud kodujuustu, pool pakki pistsin nahka, kaks hapukurki sinna kõrvale, pool tassi mahla (rohkem ei mahtunud sisse, kuna trennis sai oma 3 liitrit vett sisse valatud) ja ahjus küpsetatud õunu. Njämma.

Aga oleks pidanud vist selle trennijärgse söögikorra ära jätma. Kõht sai vist aru , et süüa sai, aga koguseliselt oli see ikka narrimine mis narrimine. Nüüd annab kõht märku, et tahaks veel ... Aga ei saa!

Trenn. Päeva jooksul tekkis imeline kutse Piretilt õhtu rõõmsalt trennis veeta. Pärnus, jõusaalis, klubis Tervisex. Nii ma siis kiirustasingi Pärnusse. Trenn siis kestis kokku kaks ja pool tundi. Piretil. Minu trenni aega võib julgelt vähemaks võtta, sest ma tegelesin rohkem niisama hängimise ja suhtlemisega ning Pireti assisteerimisega (paar korda oli vaja raskuseid aidata masinale tõsta ja muud pisiasjad). Trenni poole pealt sai siis tehtud: 5 km sõudmist; 20 minutit stepperit lõpetuseks, siit-sealt jõuharjutusi Pireti utsitusel. Lisaks tegin ka sõudmisel lõike, tahtsin seada Märdile püüdmiseks uue 500 meetri märgi ette. Esimene kord läks aia taha, kuna avastasin paarisaja meetri peal, et ei kasutanud kõige raskemat kettaseadistust. Ehk siis mu meeletu tahe ja jõud ei leidnud rakendust ja liikusin väga sagedaste tõmmetega ja kett ei tahtnud korralikult tagasi enam kerida. Läbisin siis 342 meetrit: 100 meetriste splittide keskmine aeg 500 meetri kohta ja tõmmete arv minutis olid järgmised:
1 - 1.27,0 38
2 - 1.25,0 42
3 - 1.28,5 37
Eks algus oli maruline ja siis kui ära tabasin, et kogu oma meeletut jõudu ei suuna ma õigesse kohta, siis hakkasin tunnetama, et selliselt jätkates ma kaugele ei jõua ja väike haamergi terendas silmapiiril. Nii ma siis helgemat tulevikku silmas pidades loobusingi, kui neljandast sajast oli sõutud 42 meetrit. Aga ega ma seda siis niimoodi ei jätnud. Puhkus ja taastumine ning 500 meetrit võtsin uuesti käsile, kogu aeg tuli siis 35 keskmise tõmbega minutis 1.29,3
Eelmise pooliku lõigu kogemust arvesse võttes ei teinud ka sarnast marulist algust, vaid lootsin ühtlaseme sõiduga jõuvarusid paremini jagada. Splitid:
1 - 1.30,5 37
2 - 1.29,0 34
3 - 1.27,5 38
4 - 1.29,0 34
5 - 1.31,0 36
Lõpp oli vaevaline, ainult tahtejõuga üritasin tempot hoida, jalad enam ei liikunud korralikult ja nii ma siis üritasin käte rammuga end välja vedada. Samas ma olin selleks ajaks üle 100 minuti juba trennis olnud, nii et ma usun, et reservi mul veel on. Kiirendusi pole ma ju veel sõudeergomeetril õieti teinudki. 1.25 piir peaks olema täiesti reaalne. Samuti peaks hakkama vaikselt tuhande meetri vormi testima, mis tempoga kannatan selle ära. Sest Alfa 2008 on ju ees ja sealt võiks ju harrastajate klassis osa võtta. 3 minuti piir on vist liialt ulmeline alistamiseks :D? Mine sa tea, aga ambitsioonikaid eesmärke tuleb ju seada.

Kokku siis 2.5 tundi trenni imiteerimist, 1300 kadunud kalorit ja pulsid 120-188. Kusjuures pulsis oli mul ju veel varu, päris punasesse ma ei jõudnudki, kõigest 90% peale.
Kaal näitab ulmelised 106.5 kilo, aga noh, eks seda vedelikku ole üleliia sees. Loodetavasti on hommikuks see väljas, siis saab normaalse taseme kätte, et näha mida ja kui palju ma pean nädalavahetusel alla saama, et tavapärane kilo alla saada (ehk esmaspäeva hommikul näha 102.9 kilo).

3 comments:

@mirx said...

Öö oli metsik. Öös oli asju.
Kaalu kadus 2.7 kilo ehk näiduks 103.8 kilo. Ulmeline.

Anonymous said...

Tagasi graafikus....

@mirx said...

vaata suusatamist, Andrus läheb kohe starti!