Thursday, December 13, 2007

13.detsember

Hommikuks olin ilusti välja puhanud, peaaegu et 11 tundi järjest magasin, väikese hälbega küll. Kohe palju parem olemine täna :)

Kodune kaal: 66,4 kg

Söömised:

hommik kodus 7.30: klaas kama, 2 makra-singi-tomati võileiba

hommik tööl 9.15: lavashirullid, Latte, õun

enne lõunat 11.00: tee topeltmeega, õun

lõuna 13.00: hakklihalasanje ketsupi-majoneesikastme, toorsalati ja ahjusooja saiaga. Saia võtsin kohe topelt, sest see oli niiniiniiiii njämma. 3 mandariini ja 2 õuna.

õhtu 16.30: oakohv, keeduvorsti-võileib, kohupiimakreem

Pärast tööd ujulas 45min vesiaeroobikat + 45min ujumist. Peale seda küla pääle, naistekas. Seekord küll ilma pidžaama ja patjadeta. Aga see-eest olid mee-tee ja mandakad omal kohal. Teie soovitus õhtul palju mandakaid süüa, et siis on hea olla ja kõht täis, ei pea paika. Sõin ära 4-5 mandariini, nüüd kõht valutab ja punnis on kaaaa :( Kaks tassi teed meega jõin samuti ära, kuna teadsin, et pean öösel veel õues liikuma, kus hetkel on natuke jahe juba, kohe -2 külmakraadi.

Õhtune kaal 66,5 kg.

3 comments:

Unknown said...

siis on jama, et kõht valutama hakkab, ma söön õhtusöögi juurde ikka oma 10 tükki ära iga õhtu! ja väga hea on olla.. mul on vist vedanud selles suhtes tuleb välja ;)

Anx said...

vbl su kõht on harjunud nendega juba :)
mu oma mitte :(

Anonymous said...

Mulle sobivad ka õnneks mandakad väga hästi õhtul kõhutäiteks! Igati head ja soodustavad lisaks seedimist!:)