Thursday, December 06, 2007

6.detsember

Tänahommikune KODUNE kaal (Mirx!) 66,5 kg (ärme unusta et kodune kaal näitab 700gr vähem kui kontrollkaal)

Eile sain taas - nagu viimasel ajal kombeks- magama peale ühte öösel, mistõttu hommikune ärkamine oli raske. Paar hommikut veel, siis saab juba nats pikemalt tudida, nädalavahetust pean silmas :)

Söögist. Otsustasin, et hakkan koju külmkappi süüa ostma. Kui õhtul ei söö, siis ärgates on kõht tühi küll...ma ei mõika, kuda Mirx poole 10-ni vastu peab ja alles siis hommikut sööb. Täna nagu eilegi sõin aedvilju jogurtiga (poole 8 paiku), kõrvale ei krõbistanud enam näkileiba, vaid hoopis 2 viilu musta leiba, mille röstitasin ja milledele mõnusa kihi tavalist võid peale määrisin. Tööl jõin kella 9 paiku terve tassi Lattet, sõin juurde kaks pähkli-puuviljaleivaviilu ja 1 õuna.

Tänane päev möödus koolituskeskuses uusi inimesi õpetades. Lõunat sõin 12.30-13.00. Mõte oli lõunatada Tommi Grillis, kuna see on lähemal kui Peamaja söökla ning kuuldu järgi pidid seal päris normi hinnatasemega päevapraed olema. Mõtsin, et proovin järele. Kuda see arvamus ikka tekib, kui ise pole kogenud. Aga.....nagu minu puhul tihti, plaanid muutuvad minuti pealt.....kuna sõbranna oli kodus kokanud, siis kutsus ta mind enda töö juurde suppi sööma. Superhea kanasupp oli!!! Seega, lõunaks siis viil rukkileiba, kausitäis kana-kartuli-lillkapsa-brokkolisuppi ning magustoiduks kohupiimakreem kisselliga. Vett lürpisin päeval ca 1 liitri jagu.

Esialgsete plaanide kohaselt pidime Mirxiga õhtul jooksma minema. Et tema curlitab ja pärast jookseb. Mul ei "soovitatud" aeroobikasse minna millegipärast ... :) Aga ma just vihuti läksin. Rasva põletama. Enne trenni sõin kiirelt ära 1 banaani ja 1 õuna. Jooksma ei kippunud ja tõenäoliselt ka ei lähe, sest jube sopane on õues....ja sopp mulle ei istu.

Trennitud. Käisin poes ja ostsin suure kotitäie süüa. Hetkel on kell 21.30, sõin ära 10 väikest marineeritud kurki, kõva kopatäie kapsa-apelsini salatit ning jõin suure tassi teed. Püüan end taltsutada, kuigi kimbatus on suur... Räimerulle tahaks, kalapäev ju ikkagist :)

Kaal: 67,1 kg

16 comments:

Unknown said...

ma ei saa ka sellest Mirxi õhtuse söömise asjast aru. Kui juhtubki, et õhtul vähem söön, siis on ärgates kõht nii tühi, et kohe on süüa vaja..
Õhtul söömiseks on üks hea asi kodujuust, kuna piimavalk imendub aeglaselt ja hoiab puu- ja juurviljadega võrreldes kõhtu kauem täis ;)
kui see saladus ei ole, siis palju Su kaal on langenud võistluse algusest?

@mirx said...

aga hommikuse mitte-nii-vara-söömise-saladus on lihtne: kui tahad kauem magada, siis kuskilt peab järgi kah andma. Lisaks, külmkapist pole ju miskit eriti võtta ... ja astelpajumahla ka ju ei ole

neiu A on oma kaalulangetamisel umbes poole peal... pool on maha võetud ja pool veel ees ootamas. Vähemalt alguses välja öeldud eesmärgid ja numbrid läheksid niimoodi kokku. Põhimõtteliselt võiksin ka algusnumbrid välja öelda, kuna luba ju olemas ... aga põhimõtteliselt ei tee seda...

Anx said...

Ma ausalt enam ei mäletagi, mis see esimese päeva kaalumine näitas....71,7 kg? Mirx, sina tead seda.....See pole tegelt saladus

@mirx said...

jajah, täpselt 71.7 oligi, nii et 3.2 kilo maas algusest. Kusjuures, esimesed 2.2 kilo tulid esimese nädalaga ja siis ülejäänud 7 nädalat on olnud kõikumised 1.3 kilo piires. Mulle tundub, et nüüd sel 9. nädalal tuleb teine kahe kilone laks neiu A'l, siis jälle kõigub 1 kilo piires ja siis veel üks suurem 2 kilone laks, nii et eesmärk sõidetakse siis jõudsalt üle...

Unknown said...

siis ju peaaegu et 5 kg läinud? see ju väga hästi!!!
tublid olete ikka ;)

Anx said...

:)
oot oot, mis kahekilosest laksust me räägime, hull oled w???

@mirx said...

no elame-näeme,
kui nädalavahetusel end korralikult üleval pead, siis ma arvan, et sa saad pea kahe kiloga hakkama :)

Anx said...

ikka 4 kilo tsirka alles läind :)

@mirx said...

3.2 kilo oli nädala alguses all
kui nüüd 4 esimese päeva tulemus ka arvesse võtta ja kaalude vahe, siis 4.5 kilo all. Ehk praeguseks siis see nädal 1.3 kilo alla, ma ütlen, et see kaks kilo pole kaugel ;)

Anonymous said...

Aga mis verstapostini on vaja jõuda?Ehk lõpp-eesmärk?

Anx said...

Tead,
mis mulle mingi aeg tagasi ette heideti, oligi see et mul pole konkreetselt sõnastatud ja püstitatud ja numbrilikustatud eesmärki, milleni püüdlen....et seepärast ei võtagi asja täie tõsidusega ning nii see kaal ei langegi..... (see oli selle viimase 4 nädala kohta, kui ma ei pingutand eriti). Aga ma väga utoopilisi numbreid ei taotle, sest kui juba alla 60 läheb, siis see polevat enam tervislik. Mingid allikad väidavad, et alla 62 kg minu pikkuse juures on juba ebanormaalne.... et siis- liigun edasi, kuid kus pidama jään, seda veel ei oska öelda...... :)

Anonymous said...

Nuu..sis 65 on selline reaalne kaal, minu arust?
Et, sellessuhtes, et...eee....naiste puhul peab ikka midagi olema katsuda ka...eee..uuups!!:$

Anonymous said...

Ja pikk SA siis oled? Mainisin juba esimeses kommis, et Mirko kõrval suht väike, aga tegelt...?

@mirx said...

pikk neiu, ilus neiu :)

Anx said...

:) et nüüd uups jah? :)

Anx said...

oot-oot, nüüd on küll miskit nihu. mis ajast ma lühike olen??? ei, tegelt olen üks pikemaid siin maamunal :)