Sunday, December 09, 2007

9. nädal, 7. päev

Täna oli igati kihvt päev.

Nagu mu kallis õde juba otseülekandes mainis, siis sai pool tundi auto ümber tiirutatud, puusi hööritatud ja kätega ringjaid liigutusi tehtud ehk autot läikima löödud. Ilus ja särav on nüüd teine. Aga enne veel kui Mirko teetassiga õue jõudis, siis tubli vanaisa oli juba jõudnud auto ära pesta :)

Hommikusöögiks sõin ma vanilje kohupiima kaetuna poole karbi maasika toormoosiga, pool topsi uut, õe poolt kiidetud kiivi-tikri jogurtit, kaks juustusaia och sepikut ja tass teed meega, millest pool jäi joomata. Ega see kiivi-tikri jogurt nüüd midagi erilist olnud, juustumurakale ei saanud vastu, aga teinekord vahelduseks võib ju süüa toda.

Kui auto oli läikima löödud, siis oli ju kohe vaja linna peale chillima ja naisi sõidutama minna. Õde sai bussi peale viidud ja päras väike sutsakas ka koos Piretiga ära tehtud.

See spordiklubi Tervisex on päris tore koht, pühapäeviti on kaks ühe hinnaga. Nii me siis Meriti, Pireti ja Krisiga sinna suundusimegi. Kui tüdrukud tegid jõudu, siis poisid tegi ilunumbreid ehk võimlesid ja tegid akrobaatikat. Viimast eriti Kris, kuna ta ju tsikis käinud ja maadlust teinud ja eriti osav igast poosist pea peal seisu tegemas.

Minu trenn siis koosnes põhiliselt 2 x 5 km sõudmises, selle vahele üritasin ka korra 500 meetrit spurdi teha, aga jätsin selle umbes 300 peal katki, kuna tundsin, et täna ei ole minu päev ja päris rihmaks ka ei ole vaja end tõmmata. Sest üle tunni oli juba trenni tehtud ja lisaks esimesele 5 km sai igati pidi end vääneldud-venitatud-võimeldud, kõhulihaseid tehtud, huvitavaid jõumasinaid näpitud ja hüppenööriga hüpatud. Nii et kui olin esimesed 300 meetrit ära punninud kuskil 1.26-1.27 tempos, siis tundsin, et sama kiiresti enam ei jõua jätkata. Ja eilse aja kordamisel ei näinud enam ka mõtet. Trenni sai kokku umbes 1.45, pulsid olid 133-189 ja kaloreid kulus 1100. Higi sai ikka korralikult valatud, sest need 5 km otsad tegin ikka päris tugeva tempoga, kuna pühapäeval ju värskus sees, kuna tööpäeva kurnatust pole lihastes tunda. Lisaks otsa veel kolmandat päeva järjest saun, kus kehamahladest sai viimast võetud.

Pärast trenni kiiresti-kiiresti koju, kartulipuder maksakotlettidega. Piima, vormileiba ja haput kurki kõrvale. Õhtuks sai kodunt kaasa võetud veel kirsijogurt (seda sama uue jogurti marki), no see oli isegi ehk parem, samas olen saanud paremaid kirsijogurteid. Üks tass teed meega sai tööl veel ära joodud. Ei võtnud see mesi kõhtu lahti. Hüppasin kella 9 paiku veel ProEllixe kuuri pealt läbi, polnudki ammu enam end võbistanud.

Õhtul kodus veel tass teed meega, loodan, et olen nüüd end ööseks korralikult tankinud vedelikega, et see hommikuks saaks oma hävitustööd mu kehakaalu kallal teha. Lähen magama 104.6 kilo pealt. Loodan jõuda hommikuks vähemalt 103.3 kilo peale, see siis tähendaks 0.6 kilo nädalas ja ümmargune 11 kilo 9. nädalaga alla. Siis võib rahule jääda selle nädalaga, mis täis tormilisi üles-alla kõikumisi.

P.S Olen terve nädal panustanud neiu A võidule ja olen veel siiamaani kindel, et nii see ka läheb.

6 comments:

Anx said...

OOT, mismoodi see sinu panustamine väljendub?

@mirx said...

no ikka mitmes võtmes
- olen andnud ise mõned hääled
- olen kutsund üles blogilugejaid Su pool hääletama
- olen uskunud ja kiitnud tagant kui kaal langeb
- ja viimastel päevadel olen üritanud kõvasti pingutada, et järgi rebida, et Sind veelgi rohkem sundida pingutama

Anx said...

oi, päris suur panustamine :) ma tänan südamest Sind, kulla Mirx :)

@mirx said...

unustasin osad eilse menüü toidud üles märkimata, tahtsin vist neiu A'd hirmutada. Hommikueine jätkuks sai söödud kaks tükki ahjusooja õunakooki, mis oli jahu puudumisel tehtud igasugstest helvestest ja tangainetest.

Lisaks ampsasin lõuna jätkuks ka veel ahjuõunu.

Anonymous said...

tore, et mälu Sul veelalles

Anonymous said...

Mirx on koomik!!!!!:) Ja eriti tubli oli ta laupäeva õhtul, kui suutis meie juures praetud võiga tehtud spagettide sööjaid külma rahuga kõrvalt vaadata:)