Monday, December 17, 2007

11. nädal, 1. päev

Võtan päeva kiirelt kokku ära ja kebin ära tuttu. Väsimus vaja välja puhata, et ikka homme õhtul teatris end suudaksin viisakalt üleval pidada.

H: naturaalne omlett, salat, astelpajumahl, 2 viilu röstsaia, teelusika täis majoneesi. Nüüd nad said lõpuks ometi aru, et rohkem ei ole vaja, kui teelusikatäis. Kusjuures, sellest jäi ikkagi pool umbes alles.

L: lõhestruudel, riisi, porgandisalatit, leiba, sepikut ja keefiri

Õ: asjaolude kokkusattumisel jõudsin enne trenni kodust läbi ja sain süüa. Tegin lõpu pasteedikarbile, mis tähendas siis 5 rosinaleiba kuhja pasteediga. Too oli vaja ju ära süüa, sest kõlblik kuni oli iga hetk kukkumas. Samuti tegin põhja kodujuustule, no sellele, millega eile õhtul alustasin. Klaas ploomimahla.

Selle aasta viimane Laimondsi trenn oli ilma Laimondsita. Lootsin teda ikka näha päkapikumütsis, nagu oli ta end Kuressaares möödunud nädalavahetusel ilmutanud.
Kaalu 102.9 kilo.

22 comments:

Anx said...

Mul tekkis kohe selline küsimus, et kas sina Mirx oled ennem ka teatris end MITTE-viisakalt üleval pidanud või????

@mirx said...

no üks kord võib ikka esimene kord olla

Anx said...

Mmm, huvitav milline see mitte-viisakas käitumine võiks olla, on sul vähemasti mõtteid ja vihjeid, mis sa siis tegema hakkad?

@mirx said...

ei tea konkreetselt, sest mu võimetel pole piire :D

Anonymous said...

Üks mitteviisakas olemine on magama jäämine, kuigi tükk huvitav. Seda on ta peres ennegi juhtunud, kuigi teater neile meeldib.

Anonymous said...

Luban, et Eesti teatri lauludes ei saa magama jääda.
Mina panin sellele tükile 4/5 ja sosistan vaikselt, et selles etenduses saab PUBLIK näitlejate käest roose. Teatud asjade eest. Hoidke mõistus terav ja käbe!

@mirx said...

sa oled ju seda 4/5 korda kah vaatamas käinud. Aga selle viimasega ei tohiks mul probleeme tekkida :D

Anx said...

Lahe, mina tahan roosi saada!!!! :)
Ma loodan, et Mirxi mõistus on piisavalt terane ja reaktsioon kiire, siis ma saan tema roosi endale :) jees

@mirx said...

no ja seda teatakse juba ka, et ma neid roose endale ei kipugi jätma. Ikka kinkima :)

@mirx said...

no aga mis üllatuse saan ma teha, kui juba ette teatakse, et ma veel saamata roosi kavatsen saades ära kinkida???? Nii ei saa ju rallit sõita. Peab miskit geniaalset välja siis mõtlema :D

Anx said...

ei saa jah nii rallit sõita :)

Unknown said...

tahan ju ka seda tükki näha, mirx ole hea, ütle neile, et nad tuleks Pärnusse sellega, pliiiiiiiiiiiis ;)

Anonymous said...

Löön kiilu kurtmisse ja kiidan kaalukaid samme tegevat blogijat. Pole ammu su tegevusel silma peal hoidnud aga tundub, et asi töötab. Paar nädalat veel ja kui sa jõululauas hoogu ei lähe on 99,9 enne uut aastat käega katsuda. Respect ütleks vaid.
Võta vitamiine, maga palju, tee trenni ja võimle tihti ning ära lase hoogsal viiruse epideemial end haarata.

@mirx said...

Tänan, Rax kiituse eest.
Alla saja loodan jõuda selle aasta lõpuks kindlasti ehk isegi enne jõule korra seal ära käia, siis uuesti võimalus end üle 100kilose mehena tunda ja siis aasta lõpetada juba jälle alla 100kilose mehena.

Anonymous said...

Eesti Teatri laule tahaks tõesti näha. Tahtsin juba enne ja nüüd eriti, kui selgub, et seal ka roose jagatakse :) Peab plaani võtma!

Anonymous said...

Mitu roosi õnnestus napsata? Me küll õeraasukesega saime, õigemini tema sai.

@mirx said...

võimed üle ühe ei lubanud :P:D
iseenesest pea oleks pidanud kitzbergi ja tormist ka lõikama, aga vaat koolipingist vist liiga kaua aega möödas. Õnneks päästis karvamüts mu au ja väärikuse. Ega see saamata asjade ette äralubamine pole teps mitte kerge...

Anx said...

Aga tead mis Mirx, roos jäigi sinna kus ma ta vaasi palusin panna :(

Anx said...

Aga see etendus oli jube vaffa :) Mirxil ja Airel oli vist vahepeal päris piinlik, et nad minu kõrval istuma pidid.... :(

@mirx said...

ei, piinlik ei olnud... see ülevoolav lõkerdamine on täitsa vahva

aga roosist?
kas käed enam ei kandnud ja mõistus enam ei võtnud, et roos maha jäi? :P
ja eks täna tule siis minna uuesti sinna ja see roos ära tuua :D

Anx said...

nii ja naa..... aga las see jääb, sain seda roosi hoida ja näppida peaaegu et terve etenduse aja :)

Anonymous said...

Vigade parandus: seda etendust olen mina ainult ühe korra näinud. Ja sain kohe kolm roosi vist. Või oli see kaks.

Järgmise etendusena soovitan soojalt (juba korduvalt soovitatud tegelt): "tsuaF" NO99s ja "Aabitsa kukk" Draamas.

:)