Sunday, December 02, 2007

8. nädal, 7. päev

Võtame siis kaheksanda nädala viimase päeva kokku.

Hommikuseks äratuseks oli kaks klaasi Hapsi ideaalne, kõrvale sai haugatud kolm pasteedi-juustu saia. Sellest oli küll, et suusarajal jõudu oleks 11 km läbiksin. Ka seekord unustasin pulsoka peale panemata, kusjuures, see oli mul kaasas, aga tuli meelde alles pärast esimest ringi ja siis ei viitsinud enam parkimisplatsile tagasi oosta, no suusad oleks tulnud ju jalast ära võtta. Mõnus oli järjekordselt, aga eks "suusalihas" vaja veel treenimist, et tõusud valutumalt tuleksid. Jalg ikka tudiseb all tõusu lõpus ja laskumiselgi tahab libe lumi jalga ära viia. Kusjuures, täna panin esimest korda ka külje maha, kui laskumisel jäin alla tulema ainult paremal jalal ja siis ei osanud keharaskust viia vasakule poolele, vaid kaldusin veelgi paremale. Nii ma siis end lumest leidsingi. Aga polnud hullu, kiirused olid väikesed ja miskit viga ei saanud. Nii et mamps, ära muretse.

Kaasa sai veetud ka Märt-Martina ja neiu A'gi. Viimanegi kirgastus äkitsi, kui nägi Märti-Martinat suusavarustust laenutamas ning haaras endalegi tuttuue suusakomplekti laenutusest. Sport massidesse! Suusk nõlvadele!

Pärast suuskamist sai kohapeal ka kerget lõunat võetud. Seljankat seekord ei olnud, nii et tuli leppida boršiga. Väike oli nii suur, et Märt võttis kohe suure, et enam õhtul ei peakski sööma. Mina leppisin väikesega, kuna tollestki piisas. Hapukoorega ja hapukoort ei segata supi sisse ära, vaid võetakse ilusti lusikatäis suppi ja siis kastetakse too hõljuva hapukoore sekka. Ära sai proovitud ka Talvemuinasjutu nimeline koogike ja teed meega.

Õhtusöök jäi põhimõtteliselt ära. See asendus mandariinide, A&A piparkookide, õunte, väikese jäätise ja tibakese hõõgveiniga. Aitüma võõrtustajale :)

Lõpetan õhtul nüüd 104.4 kilo peal.

14 comments:

Anx said...

osssaaa kurat, kuda sa nii vähe kaalud??????? nüüd ma olen eriti nukker........et homme pole jälle mitte minu päev :(

Anonymous said...

Ja mis mu muretsemine aitaks?
Aga rõõmu tunnen Sust küll!

Anx said...

aga rõõmus olen rohkem, Sinu pärast just. 2 kilo nädalaga alla saada on suppppeeeerrrrr!!!! tubli oled.

Anonymous said...

Mis?Kas uued numbrid näitavad juba 103.9!!!!

Retsept

Anx said...

Just täpselt niii.......lasin Mirxil täna hommikul 2-3 korda kaalule astuda, sest esimese korraga ei suutnud uskuda :)
aga jah, nii see on.

Anonymous said...

Äge!!!!! Kui varem eesmärgile jõuad, on siis preemia ka ette nähtud?

Anonymous said...

Mirx, kui jõuad püksinumbrini 32, siis ma saan varsti sulle terve hulga ilusaid kenasid teksaseid anda...mul endale kipuvad need väikseks jääma :D

Mulle tundub, et see aeg pole enam kaugel...RETSEPT!

Anx said...

Kusjuures, eile olid tal juba uued (st vanad) teksad jalas!!! :)

Anonymous said...

Lõpuks said siis need kotist välja ja ka jalga, nagu ma loen.

@mirx said...

sain-sain, 36 laiuseks neil teksadel, kuid siiski natukene pitsitavad, eks nad ole ju oma mitu aastat kapis seisnud :D

tulin just poest ja ostsin ka uued püksid, 38 siiski laiuseks, aga tunduvad sama kitsad kui need 36 teksad. Nüüd saan ma lõpuks jalast ära võtta need 40 päksid, mille säärtesse oleksin ma võinud käed/pea ees sisse pugeda.

aga 32'st ma ei hakka vist unistamagi, tänud siiski pakkumast, Kopsy!

Anx said...

Ära hetkel rohkem uusi pükse osta, soovitan ma....varsti pead niikuinniii uuele tuurile minema, miks praegu raha raisata???

Anonymous said...

OOt, kodus kapis on neid veel...Aga need olid vist kõikse suuremad!

Anonymous said...

"ei osanud keharaskust viia vasakule pooolele" - mmm, ma tean mida sa tunned, ses suhtes et kui ei ole seda va ülearust keharaskust mida üle viia siis on ka tasakaalu hoidmisega jube jama. pead hakkama lisaraskusi kaasa võtma, mida vajadusel ümber paigutada :D

eh, nüüd muidugi head suusailmad mõneks ajaks läinud, mul lükkub seega hooaja algus veel edasi :(

Jõudu kaotajatele (kaalukaotajatele siis)!

Anx said...

Ma ka tean millest ta räägib, panin samal rajal kogunisti kolm korda puusse, kaks korda laskudes :( ja siis korra sirgel...seda oskan vist küll aind mina :)