Sunday, December 16, 2007

16.detsember

Mirxile olen ikka pika puuga ära teinud....vähemalt kribamises, muus on nats küsitav.... Igastahes võtan tänase päeva juba praegu kokku, siis selle suurema osa päevast...küll siiski mitte olulisema, sest olulisemad sündmused ootavad mind alles õhtul ees :)

hommik 10.00: pasteedileib, lihasalat, singitasku, 1kl piima

Trennis 11.00- 13.00

Bodipump 60min, rattasõit 50min, kõndi 30min

lõuna 15.00-15.30: 1kl virsiku nektarit, 2 topeltpasteedi ja singi leiba, oa-herne-kodujuustu-kapsa-jms salat. Magustoiduks 1kl ahjuõuna jogurtit, õun

Tudisin tunnikese, neljast peaaegu viieni.....enne 5 helises telefon ja keegi tark küsis, et kas ma olen sooda, et sellisel ajal magan. Aga ei, ei ole sooda, lissalt nats väsinud :)

õhtu 17.00: 3 kanapalli, 200gr saksasalatit, õun

Nüüd sätin riidesse, ja Dance Acti aastasündmust vaatama Salme kultuurikeskusesse. Peale seda, st pisut enne lõppu teen sealt kulturkast tulekut ja jõulupeole! Loodetavasti saab täna tantsu keerutada, RockHotell ikkagist kohal. Pidu peaks jätkuma Bonnies, nii et tõenäoliselt täna enam teile miskit kribada ei saa mahti.

Aga siiski veel üks asi- täna juba 3-s advent, nii et laske aga julgelt kolm küünalt käiku ja tehke romantikat!!!!

7 comments:

@mirx said...

ohsaaa, 2-tunnises trennis jõuad asju teha 2.20 eest. See on juba julmem kui, et 1 kg's Felixi ketšupis on 2 kg tomateid.

Aga Sa siis tee seal tantsuplatsil samuti romantikat, nagu meie küünlasäras teeme...

Anonymous said...

Tahaks küsida, kuidas seedimisele see pidev salatite söömine mõjub?

Missa sünnipäevadel/pidudel sööd kui larbid pidevalt salateid?

Anx said...

Kommentaar: trenni oli siiski 2 tunni jagu ja ma tõesti olen ka kõnni koju sinna sisse susanud. biig sorri!

@mirx said...

ah, et siis seal tantsuplatsil sa ei saandki romantikat, vaid oli tagaajamine???

Anx said...

nu, päris romantikat ei saand jah :D igastahes, ka tantsimine ei langeta kaalu- huvitav, misasi see on minu puhul, mis märgatavalt kaalu langetaks......

@mirx said...

ahah, et kui päris romantikat ei saanud, siis kas sellest võib välja lugeda, et sai hoopiski nagu teeseldud romantikat? :P

Anx said...

kle, ära nüüd hakka mulle sõnu suhu panema onju?!!