Monday, December 10, 2007

10.detsember

Tänane kontrollkaalumine töö juures- 67,5 kg.

Mirx ütles, et ma söön LIIGA PALJU. Ja kui tema seda ütleb, siis ma järelikult sööngi liiga palju. Plaan on sel nädalal vähem süüa, aga näe, juba täna kiskus viltu - ikka 5 korda :(

Kõhutäited:

7.00: kaks näkileiba juustukatte, kurgi ja tomatiga, 1 mandariin

9.00: suur ports tatra-singisalatit, kohv

12.00: 200gr toorsalatit, 2 singi-kurgi võileiba, kohv, 1 tk sokolaadi

13.30: 3 mandariini, 1 piparkook

15.30: kausitäis frikadellisuppi, 1 mandariin, tee topelt meega

Tööpäeva keskel ajasin end hetkeks arvuti tagant püsti, olin juba päris laua alla vajumas..... Ei viitsind ka mööda treppe üles-alla ronida, mistõttu läksin Ellixe peale võbisema. Tegelikult on mul nüüd sõbrannast agitaator, kes mind sinna veab (esimese korra vedasin mina teda, tänaseks on rollid vahetunud). Kusjuures hommikul sai kinu ka, nimelt kell 7.15 helises telefon, sõbranna teispool toru- eriti ergas hääl käskis kohe tööle kobida, et Ellixe peale minna. Saate te aru, inimesel pole und ja juba kella 7-st tööl !!?!! Ei võtt ma sellisest entusiasmist vedu, vaid jätkasin oma hommikusi tegevusi :)

Õhtul võrkpalli trenn 19.00-21.00. Üle pika aja käisin "mittehansakate" kambaga mängimas. Oli piirideta mäng, sõna otseses mõttes. Saali põrand oli üle värvitud ning ühtegi piirjoont seal polnud. Aga, nutikatel ei jää kunagi ideedest puudu- laia teibiga sai jummala korralikud ja sirged jutid veetud ning mäng saigi alata. Selline võiböelda et väiksema koormusega trenn oli, õieti ei saanud võhmalegi. Kuid see-eest vett jõin küll, trenni jooksul tühjendasin 1,5 liitrise putli. Koju jalutasin. Tee läks imekiirelt, ja hästi mõnus oli ka. Parajalt soe, nats tibutas. Kokku kulus koju jõudmiseks 55min. Ai, kus mulle meeldib jalutada. Ma käiks igalpool jala, kui vaid selleks alati aega oleks.

Praegu kell peaaegu et 00.00, külmkapist hoian eemale. Kusjuures väga ei tahagi süüa, aind natuke. Aga sellele tahtmisele ei tohi alla anda, siis lähekski käest äääää.......Igastahes, asjatamist on veel omajagu, tõenäoliselt kella 01.00 paiku saan omadega mäele ja siis unele :)

Kodune kaal: 66,1 kg

13 comments:

@mirx said...

kusjuures, see tänane menüü tundub täitsa ideaalne menüü olevat. Väikesed kogused iga paari tunni tagant. Aint vist viimane söögikord oli liialt vara... aga kui enne tuttu saad, kui nälg näpistama hakkab, siis on okei isegi.

Anx said...

Hetkel ei lähe küll külmkapi kallale :)
Kell on 23.40, asjatan siin mõne aja veel ja siis ongi uneaeg...mõnna!

Anonymous said...

Sooja tuleb süüa, ma ütlen..see salatski ei tee head, kuna nagu teada see on tehtud nii, et kui salati parim enne/kõlblik kuni saab mööda, sis pestakse salat veega puhtaks ning segatakse uus majoneesi-hapukooekaste peale!!Ma tean juba kuidas asjad käivad ning moosi ka vedeldatakse veega, Mirx!!!

Anx said...

Mida sa räägid????? Kas soe frikadellisupp polegi sinu jaoks soe w??? Ja mis salatipesust sa räägid???

Anx said...

Oi, ma keerasin end nüüd ise üles :(
Aga, toorsalatit ei saa pesta, seal polnudki koorekastet ja tatrasalat oli mu omaenda kätega tehtud :) Ja frikadellisupp on soe toit!

Anonymous said...

Missa kohe sis närvi läed;)!!!!

Anx said...

Sest et sa ajad udu!!!

@mirx said...

hevi diskussioon ja ärapanemine käis teil öösel

Anx said...

Just, siis kui tavakodanikud põõnavad, siis teised jälle diskuteerivad :)

@mirx said...

Sa oled ikka müstiline küll,
iga kell ja igast poosist oled võimeline kommenteerima :)

Anx said...

Kuule, vahepeal tulevad lambist päris head mõtted ja siis ei ole küll vahet, mis kell ja mis poos parasjagu on :) ausalt kah!

Unknown said...

lisaks kõigile muule vajab keha ka puhkust ja und ;))

Anx said...

Jummala õige, 100% nõus :)